Anjeli a mimofyzické bytosti/energie

V tejto “ordinácii”  sa môžete porozprávať hlavne o anjeloch, ale budeme sa snažiť odpovedať aj na otázky o všetkých mimofyzických energiách - samozrejme, pokiaľ budeme vedieť… :-)

Túto stránku spravuje:

pveras-96.jpgP*veras: “Neviem, čo by som mohla napísať o sebe, myslím, že ma už poznáte :-) Mám 27 rokov a štúdiu duchovna, mágie, energie sa pozvoľna venujem 7 rokov… budem sa snažiť s láskou a sebaovládaním :-) túto tému ľuďom priblížiť a pomocou nej im možno aj pomôcť…”

    

         

581 odpovedí to “Anjeli a mimofyzické bytosti/energie”

25 12 2007
26 12 2007
Ivka (13:24:50) :

Ahoj P*veras :)

Zaujal ma test na zistenie či som “niečo” inkarnovaná .. Čo mám preň spraviť, aby som to zistila ?

Ďakujem za odpoveď .

26 12 2007
p*veras (16:36:45) :

Tak tu je - Test - aky typ pozemskeho anjela ste vy?

26 12 2007
Ivka (17:29:30) :

Noo tak mne vyšlo inkarnovaný anjel :P Ale je to sranda, lebo kamarátka mala vždy niekoľko druhov kariet a najviac ma vždy priťahovali tie anjelské :P

26 12 2007
janka (18:23:23) :

Ahojcek P*veras,
mna by velmi zaujimalo, ako je mozne zbavit sa onych slubov z minulych zivotov… zaujal ma hl. slub celibatu… vobec sa mi nedari vo vztahoch, neviem, ci som ozaj velmi narocna… ale u mna dost casto plati tvrdenie “Milujeme tych, ktori nas odmietaju a odmietame tych, ktori nas miluju”. Mam 23 a doteraz som mala v podstate iba 1 vaznejsi vztah, pred asi 2 rokmi. Trval pol roka, ale bol pomerne intenzivny.. odvtedy sa mi vobec nedari najst si niekoho… nemam ten pocit, ze by som si to nezasluzila… len proste neviem si najst tu osobku, ktora by patrila iba mna a ja jej… tiez co sa tyka prave sexualnej oblasti.. velmi mi to chyba, ale sex len tak proste nie je pre mna… ja tuzim po milovani… no a tak tie 2 roky uz drzim spominany celibat :) Cize prosim o radu v tejto oblasti… ci to vlastne suvisi s tym slubom… ak hej, ako by sa ho dalo zbavit… daaakujem krasne

26 12 2007
Dalibor (19:29:58) :

No mne zas vyšiel inkarnovaný zasvätenec, sranda, ja k tej mágii mám aj tak blízko :)

27 12 2007
Ellie (07:57:40) :

Mne vyslo to iste co Daliborovi,aj napriek tomu,ze som mala len 3 odpovede kladne….hmmm no fakt newiem… :)

27 12 2007
p*veras (09:28:02) :

ellie je to tam napisane, kedze ste mali menej ako 4 kladne odpovede, nie ste nic. Nie kazdy clovek patri k nejakej skupine. a Helar som presne typovala na zasvatenca :-) ivka, pokial ste anjel, budete mat tak ako ja hlavny problem, ze ste velmic citliva, to jest, velmi intenzivne pocitujete neg. energiu, najviac to pocitujem v dave ludi. Vizualne alebo pocitovo sa zahalte do bieleho okranneho anjelskeho svetla- ako vo vajicku, mozte dat aj viac vrstiev, na to ruzove svetlo lasky, duhove svetlo. treba obnovovat po 12 hodinach.

Ruším sľuby z minulých životov

pokial budete mat zaujem mozem napisat blizsie nieco o danych skupinach do ktorych patrite, inkarnovany anjel, vesmirna bytost, zasvatenec…
som rada, ze sa vam to pacilo :-)

27 12 2007
kamienka (10:52:14) :

Helus,
ja som vila. este skor ako som si isla robit test som si pomyslela ze by mi mohlo nieco taketo vyjst.

27 12 2007
p*veras (10:58:59) :

Pokial ste sa v uvedenom teste nenasli v ziadnej kategorii, neznamena to ze ste nieco menej. Kazdy clovek,kazda dusa, ma svoje zivotne poslanie, inkarnovane bytosti, maju stazenu poziciu.

27 12 2007
p*veras (11:00:16) :

kamienka, vitaj sestra :-) vily a elementary sa maju starat o zvierata, rastliny, prirodu.

27 12 2007
Ivka (11:47:25) :

P*veras ahoj :)

Tak toto som čo som si teraz prečítala, na pár vecí, ako by som čítala o sebe .
1- Teraz som na strednej škole ,ale už celú základnú školu som mala pocit, akoby som medzi tých ľudí nepatrila . Mala som úplne iné záujmy od mojich rovesníkov ( aj mám ) - píšem poéziu, venujem sa fotografovaniu - zatiaľ čo oni vždy mysleli ( česť výnimkám ) na alkohol, cigarety .. S niektorými z nich si nerozumiem doteraz, lebo mám ozaj pocit , že sú úplne niekde inde ako ja. Ten pocit mám ešte stále . Samozrejme že mám mnoho priateľov , ale väčšinou sú to ľudia odo mňa starší .
2- Opäť musím len potvrdiť .Razantne odmietam akčné filmy kde sa strieľa , keďže dosť je toho násilia v realite . Dokonca s kamarátkou sme pomáhali Slobode zvierat v boji proti týraným zvieratám :P Zato ma už od mala však priťahujú filmy s nádychom mystiky . Ďalšia vec ..hádky. Priam ich neznášam. Veci sa snažím vždy riešiť inteligentne , bez kriku
3- Zas len súhlas :P
4- Tak tu to sa to vymyká . Mám úžasných rodičov, nikdy na mňa neboli prísni .
5- Tak to je opäť pravda . V našej triede ( a keby len tam ) viem o každom asi najviac, pretože hneď ako má niekto problém prichádza za mnou .. A ja ich vždy vypočujem ozaj veľmi rada .
6- V mojom veku je ťažko posudzovať :D Ale už som sa dosť napočúvala o mojom akoby stále detskom nežnom úsmeve a pohľade :P
7- Ani toto sa mňa netýka .. Vravím, som hodne proti týmto veciam ( drogy, alkohol, cigarety )
8- Áno. Bežne tie zvuky počujem . Napríklad aj včera v noci a ..je to zvláštne ale i práve teraz :D
No.. a hoci sa to nikde nespomína ,ale od mala mám úzko spätý vzťah s prírodou. Mojím dobíjačom energie je slnko , ktoré ma vždy ťahá vybehnúť na šére lúky a stránke, prípadne niekde k potôčiku , zbierať kvietky .. :) Tráviť dni v lese .. no proste v prírode :) Môže aj to niečo znamenať ?

27 12 2007
Dalibor (12:18:41) :

Ahoj, prosím ťa, mohla by si napísať niečo o inkarnovaných zasvätencoch viac, veľmi ma to zaujalo. :) Ďakujem

27 12 2007
p*veras (13:07:03) :

priroda je velmi dobra vec Ivka, v tomto myslim kazdy bude so mnou suhlasit, pokial si vykladat aj anjelske karty, moze vam sem tam vypadnut, pretoze pobyt v prirode je sam o sebe ozdravujuci, lieciaci a pre inkarnovane bytosti o to viac. Pocuvajte svoj vnutorny hlas, ked mate silne nutkanie niekam ist- do prirody alebo inam, tak to urobte, pokial mate z niecoho zly pocit, zo situacie alebo z nejakeho cloveka, dajte na svoje pocity. Pracujte s nimi, hlavne ich neignorujte, ja sama taka som a preto viem ako to zle dopada :-)
ano Dalibor, napisem, vdaka za zaujem, len je to trosku narocne na cas s cim som nepocitala. budem sa venovat kazdej kategorii. zacnem teda od tej vasej.

27 12 2007
helar (13:27:42) :

Ja sa pridávam k Daliborovej prosbe, ale chcela by som vedieť viac zasa o tých vesmírnych bytostiach :-) … každý pre seba :-)

27 12 2007
p*veras (13:39:04) :
27 12 2007
p*veras (13:41:07) :

kazdy sa dockate, len je toho vela, tak vas poprosim o trpezlivost, dakujem :-) este dnes hodim dalsie. som vam vdacna za vas zaujem, sama som roky trpela svojou odlisnostou, cely zivot som od inych pocuvala ze som ina, divna, cudna, tajomna…ludia ma vyhladavali a zaroven sa ma bali. Neskutocnu ulavu som pocitila po precitani tejto knihy- Pozemsti andele od Doreen Virtue, konecne som pochopila, preco, kto som a ze niekam aj ja patrim :-) tak preto to robim aj pre vas.

27 12 2007
p*veras (14:38:00) :
27 12 2007
trnka (14:40:43) :

ahojte,
ja som víla….

27 12 2007
trnka (15:13:02) :

ahoj veras,
si zlatá…
a k tej víle - milujem zvieratá, prírodu a všetko čo s tým súvisí…

27 12 2007
helar (15:29:00) :

P*veras,

ufff, klobúk dolu… Našla som sa… (Ale väčší špás by som mala asi ako Votrelec… aspoň raz byť na strane tých bezočivých… a ŽRAŤ… hoci v tom poslednom som cez sviatky hodne trénovala!)

27 12 2007
Dalibor (15:52:13) :

Ďakujem, veľmi mi to pomohlo a bolo zaujímavé čítať niektoré veci akoby ma niekto opisoval a vážim si tú tvoju námahu :)

27 12 2007
p*veras (15:55:47) :

:-DDDDD Helar, Votrelcami sme cez vianocne sviatky asi vsetci :-DDDD
som rada, ze ste sa nasli a pomohlo vam to, dufam, uvedomit si, ze nie sme divni, ako si myslia ostatni :-) budte taky aky ste a tym plnite svoju zivotnu ulohu na tomto svete- rozdavate lasku a dobro, to staci, viac netreba, aj to je velmi vela. budem pokracovat ale az zajtra, len to tu trochu Helar zaplnim, kedze informacii je vela. Tym padom sa chcem opytat, ci sa to neda nejak spratat. Ale dakujem Helar za moznost odovzdat vam informacie.
Myslim, ze sa podvedome pritahujeme, aj tu sa stretavaju ludia, ktori podvedome tusia, ze maju pomahat a robia to. Takze sme tu vlastne doma, co nam pomaha v nasom pozemskom zivote :-)

27 12 2007
helar (16:00:11) :

P*veras,

ako budete pokračovať, ja z toho urobím linky v úvode stránky, aby sme poznatkový vklad oddelili od reakcií. Už na to idem…!

27 12 2007
Dalibor (16:19:14) :

Je to skvelá stránka, pretože ako už P*veras napísala stretnú sa tu tí správni ľudia a je to fajn pre každého z nich komunikovať o týchto veciach na tejto stránke, keď väčšina z nich nemá možnosť si o takýchto veciach sa pozhováraťs priateľmi, lebo nechcú prijať ich akí sú.

27 12 2007
p*veras (16:42:18) :

dakujem Helar za upratovanie! :-) a hlavne za elan a moznost :-)
suhlasim s Daliborom :-) pekne meno :-) pozor na vily, ako som uz pisala dost silno sa pritahuju so zasvecencami :-)
Tu mozme otvorene hovorit o veciach ktore nas zaujimaju a o ktorych keby sme hovorili s niektorymi ludmi, povazovali by nas za blaznov :-)
Je potrebne sa zmierit s tym, ze sme ini, netrapit sa tym, prijat to. mozno prave toto clenenie nam pomoze pochopit nas samich a tym este viac pomahat inym. Nemusite hned vsetkym hovorit, ze ste napr. vesmirna bytost, zrejme by na vas kukali dost divne :-)
Este jeden dodatok, ktory som tiez dlho nechapala, inkarnovane bytosti dost casto trpia fyz. chorobami. Pretoze zabudaju na starostlivost o svoju fyz. schranku, napr. ja som nikdy nemala potrebu jedla, spanku, materialnych veci atd. Zabudam jest, pretoze moja dusa sa zivy energiou. Pre inkarnovane bytosti je preto velmi dolezite, nezabudat na fyz. potreby tela, zdravo a pravidelne sa stravovat, cvicit, oddychovat.

27 12 2007
p*veras (17:29:42) :
27 12 2007
p*veras (18:56:27) :
27 12 2007
Ivka (19:43:26) :

Jeej , tak toto na mňa dosť sedí, heh .. No a tie zemiakové lupienky nekomentujem :D Život bez nich si neviem predstaviť :D Ale nadváhou netrpím… Aj to zosvetľovanie .. Dva roky používam svetlý melír :P K vzťahom sa vyjadriť neviem, keďže som žiadny nemala , ale dotyčný, ktorého ľúbim, nie je alkoholik ani nič podobné, a sranda je, že má pohľad presne podľa tohoto opisu .. Dokonca vo svojej izbe mám 2 sošky anjelikov :) A ďalšia vec ..v znameniach sa nespomína Panna, pričom ja som narodená v tomto znamení . Ako je to možné?

28 12 2007
p*veras (08:48:03) :

Ivka, ja som sa vazne nasla- kedze patrim do troch kategorii, som takzvany skokan,co na mna uplne sedi, pretoze neznasam skatulkovanie, nepatrim nikam a pritom patrim vsade, vyberam si to najlepsie.
Nemusia zas vsetky body na vas platit, ale ak je ich prevaha, tak tam patrite. S tym znamenim.. No keby ste videli mna, ja som vazne mis- mas aj vyzorovo :-DD takze by ma bolo vazne tazko zaradit do nejakej skupiny, cize aj znamenie Panna moze byt inkarnovani anjel, nezaoberajte sa velmi fyz. char. znakmi, nemusite sa az tak fyz. podobat, dolezite je to dusevno, - pomahate? Pocuvate? Na toto je potrebne sa zamerat, nie iba - nasla som sa v tejto kategorii a som spokojna, to ze ste sa tam nasli, pre vas znamena, ze pochopite preco ste tu a ze mate velmi dolezitu zivotnu ulohu, ktoru mate na tomto svete plnit. Vcera vecer som si uvedomila kolko zla- hlavne v ludoch je na tomto svete, a bolo mi vazne nanic, keby sa vsetky inkarnovane bytosti spojili a cinili dobro, mohli by sme tento svet trosku zlepsit.

Ako zistite co je vas zivotna uloha? Uz som to tu tusim pisala- polozte si otazku Co vas vie najviac rozzurit? Mna ked niekto ublizuje hlavne psom, zvieratam a ked niekto zasahuje a obmedzuje slobodu, ci uz ludsku alebo zvierat. To je vasa zivotna uloha, tu mate pomahat.

28 12 2007
p*veras (09:25:28) :
28 12 2007
p*veras (09:37:58) :

Máte pocit, že patríte do viac kategórií???

28 12 2007
p*veras (09:39:09) :

fuuuuuuuuuuuu a teraz odchadzam na dovolenku :-)))

28 12 2007
Ellie (10:17:49) :

No ak by som sa mohla este ja pripojit… :) Viem,ze nemam este celkom iste,kde patrim….Vzdy,ked som sa hocikde mala “zaskatulkovat” neslo to…..Moja povaha je velmi zvlastna…..Ja som take “z kazdeho rozku trosku”.Viem byt velmi uprimna,ale rovnako viem aj vynikajuco a bez vycitiek klamat do oci(napr.) :D Najblizsie mam bud k tomu Zasvätencovi(mam skutocne prenikavy pohlad,niekedy az neprijemny,posobim aj tajomno,hladke vlasy,okruhla tvar a som aj vasniva a okrem toho som zistila,ze len co som objavila tuto stranku—zistila som co ma neuveritelne naplna)A potom mam blizko este k Elementálu(som v znameni panny a neuveritelne milujem vodu,aj ked som zivel Zem,mozno som predsa len morska panna :P )Voda je to co ma strasne fascinuje,dokaze byt tak nadherna a je to neodmyslitelna sucast zivota,ale je aj taka silna a burliva,mozno trochu ako ja :D Myslim,ze som taka zmes,a aj napriek tomu,ze mi nevyslo ani jedno-ani druhe..clovek citi,kde patri!!Dakujem

28 12 2007
p*veras (11:02:02) :

viete ellie, niektore veci su proste dane a nemozte si ich prisposobovat ako sa vam zachce, aj keby sme velmi chceli. Viem, ze clovek tuzi niekam patrit, ale nerobte to nasilu. V podstate je jedno kam patrite, ako som uz napisala, dolezite je konat dobro v prospech vsetkych zivych tvorov, ci uz ste inkarnovana bytost alebo nie. Pretoze kazda dusa, ktora dostane pravo vlastnit fyz. telo a byt tu na Zemi, je jedinecna a ma za ulohu nejaky zivotny ciel. Postupnost je jasna- najprv si urobte test, rozdelenie kategorii, je charakteristika ktora plati pre jednotlive elementarne bytosti. Pokial vam to nevynde v teste, nehladajte sa ani v charakteristike. To ze patrite k nejakej inkarnovanej bytosti z vas nerobi nieco viac, ale inkarnovane bytosti musia plnit svoje zivotne poslanie o to viac. Oni to proste citia. Aj neinkarnovana bytost moze vykonat rovnaky podiel dobra na svete. Toto stale opakujem ako papagaj, mozno si vela ludi neuvdomuje ako je to dolezite, ved sa skuste pozriet na svet, kolko zla je v nom a to zlo sa neustale stupnuje a zastavit ho mozme iba my.

28 12 2007
Ellie (11:36:36) :

Viete P*veras,mam pocit,ze sme sa nepochopili….ale nechajte to tak,mam pocit,ze stare “spory” vas este stale chytaju!!!

28 12 2007
dadane (13:48:57) :

ten test je ozaj super hlavne pre takých začiatocníkov ako ja

28 12 2007
p*veras (13:52:17) :

a co vam vyslo dadane??

28 12 2007
elli (17:52:19) :

V takom pripade maju deti pocit, ze ich rodicia adoptovali, pretoze k ziadnemu z nich ani k surodencom nic necitia. Taketo rodiny su sice ich rodinami vo fyz. zmysle nie vsak v duchovnom.
————-
A co ked sa si surodenci rozumeju (dokonale), ale obaja maju ten “adoptivny” pocit? Ked maju dvaja surodenci na detstvo uplne rovnake spomienky, a rodicia uuuplne odlisne, az to niekedy vyzera, ze deti vyrastali v inej rodine? :-)))

28 12 2007
p*veras (20:48:12) :
29 12 2007
Ivka (01:03:48) :

P*veras,
rozumiem ti . Týranie zvierat z duše nenávidím . Bola by som schopná prideliť tomu človeku 3x horší trest aký spáchal na tom nevinnom nemom stvorení, avšak tiež s dušou a právom na život . Ja tiež nerozumiem ľudskej zlobe, falši a intrigám . Pár rokov dozadu sa mi stávalo, že som ľuďom často naletelo, lebo ma buď využili pre moje dobro ochotu pomáhať , alebo som v nich proste nevidela ” to zlé” . Nevedela som ani povedať nie .. Ale za posledné dva roky sa mnoho zmenilo . Dokážem si dupnúť, povedať svoje a byť skutočne voči tým ľuďom priama a riešiť veci na rovinu . Samozrejme, keď to už ozaj inak nejde . Občas mám ozaj chuť niektorých ľudí zmeniť a spýtať sa ich, čo ich k takémuto konaniu vedie ..

29 12 2007
p*veras (04:54:14) :

Ivka hovori sa “Ak chces zmenit svet k lepsiemu, zacni sam od seba” Sme ovela citlivejsi na negativitu, pocitujeme ju ovela destruktivnejsie ako mozno mnohi ostatni, my pred tym nedokazeme len tak zavriet oci a mavnut nad tym rukou. Nici nas to a nechapeme takymto ludskym pocitom, ako je zloba, tyranie, chamtivost, zavist, nenavist. Mnohokrat som si zelala byt rovnako zla, v domneni, ze moj zivot by bol ovela jednoduchsi, no nedokazem to. Pokial bude na svete viac takychto anjelov ako ste aj vy, ci uz inkarnovanych alebo nie, verim, ze svet moze byt lepsi. Este stale nedokazem aj ja jedno, “S laskou prijmaj a s laskou davaj” Pokial sa vyjadris s laskou v srdci, neublizis nikomu ani sebe, ani ked povies “nie” na to co naozaj nechces. Aj tak si myslim, ze za kazdym takymto negativnym spravanim ludi sa skryva iba ich nestastie. Clovek, ktory ublizuje musi byt velmi nestastny, ale je na nas aby sme mu ukazali, ze nestastim plodi iba nestastie a ide to aj inak.
Ano, nenavidim ked ublizuju bezbrannym, tym, ktorym by sme my ludia mali pomahat. Clovek velmi rad zneuziva moc, citi sa ako Boh, netusim, kde na to berie pravo, mysliac si, ze mu vsetko patri a moze si s tym robit co chce. Mam znameho, ktori je majster Reiki, zaprisahal sa, ze posledny stupen Reiki uz nebude nikoho ucit, lebo mnoho jeho ziakov, to zacalo zneuzivat, pouzivaju energiu na zlo, ublizovanie a posilnovanie svojej pozicie, dostavaju sa ludom do hlav a citaju ich myslienky, vysavaju z nich energiu atd. Zla je prilis vela, ale pokial zacne kazdy od seba, je to proces, ktory ked sa spusti…. Verim, mozno naivne.
Drzte sa a dakujem za krasny prispevok Ivka, ked clovek prestava vidiet dobro a pocituje iba to zlo okolo seba, aj jeden jediny clovek, ktory to citi rovnako, velmi potesi a znovu pomoze aktivovat boj so zlom, ked to uz vzdavame.

29 12 2007
Dalibor (12:25:38) :

Tak ja sa pridám k peknému komentáru Ivky, no ja to cítim tak isto ako to napísala p.veras

29 12 2007
Johanka Corey (13:39:17) :

:D tak všude nic nebo jeden a u posledního najednou všetko - inkarnovaný zasvěcenec, no báječné

29 12 2007
29 12 2007
p*veras (13:46:58) :

Anjelske modlitby -

- Tu je nieco pre tych, ktori tuzia schudnut :-) Princip ostava ten isty

29 12 2007
p*veras (13:57:26) :

Povedala by som to takto, ten test je dobry na jednu vec- pokial patrite medzi inkarnovane bytosti, po odhaleni sa upokojite, zistite, ze nie ste divni ako to o vas vzdy tvrdili, uz viete kto ste- pretoze ste mozno mali pocit, ze ste to doteraz nevedeli, pochybovali ste o sebe, trapili ste sa atd. Tym, ze sa zaradite do urcitej kategorie inkarnovanych bytosti (pokial ste samozrejme odpovedali pravdivo- pretoze to ze mate napr. dlhe rysave vlasy a rad srandujete z vas este inkarnovanu elementarnu bytost nespravia :-) robi to z vas to, co mate v sebe, vo svojom vnutri-dar, danosti, ktorymi mate naplnit svoje zivotne poslanie ) zistite akym smerom sa mate uberat, ktorym smerom najucinnejsie vysielat svoju energiu a odovzdavat ju dalej, tym pomahat a naplnovat svoje zivotne poslanie. Napr. zasvecenci- ucia, radia, liecia, vily a elementarne bytosti- staraju sa o prirodu, zivotne prostredie, rastliny, zvierata…pokial sa pytate ako naplnovat svoje zivotne poslanie, tak nesnazte sa robit velke veci, krok za krokom, pouzila by som s jej dovolenim, priklad ivkinho prispevku- je to dokonalym prikladom ako inkarnovany anjel naplnuje svoje zivotne poslanie- v jej prispevku bolo vela lasky, ktore “smarila do sveta”, mozno aj nevedomky, mne osobne to velmi pomohlo a ohlasy na jej prispevok svedcia, ze som nebola jedina. Ked pomozete, poradite, usmernite alebo date lasku a porozumenie co i len jednemu cloveku, jednej bytosti naplnujete svoje zivotne poslanie. Bohuzial svoju pomoc nemozte nikomu nanutit, vycitite to, komu pomoct, pomoct mozte iba tomu, kto pomoct naozaj chce a kto vam to dovoli.
Mne pomohlo za prve zistenie vdaka tomu testu- vdaka nemu sa da povedat, som nasla vnutorny pokoj a odpovede, ktore som cely zivot hladala na mnoho mojich otazok, za druhe mi pomaha to, ze nas je tak vela a mozme sa o tom otvorene “rozpravat” :-)

29 12 2007
Ivka (14:05:12) :

Tak ja mám len radosť, že ozaj tiež nie som ” sama “, aj na margo môjho príspevku :P Ten test je vážne super vec , presne ako P*veras píše - mnohí sme sa našli a vieme, že naše konanie nie je “odveci” , pretože konáme tak, ako vieme a ako to cítime ..už sa nemusíme pýtať Prečo ? ..

29 12 2007
Dalibor (15:47:29) :

No a ešte som chcel napísať, podľa toho čo si Ivka písala, dialo sa to aj mne, taktiež som sa musel trochu zmeniť v niektorých veciach, lebo ľudia ma priveľmi využívali, no a príde mi to aj tak škoda takejto zmeny, lebo ako deti sme boli skvelé :) len svet okolo nás sa za tie roky dosť zmenil a to na horšie.

29 12 2007
Dalibor (15:49:59) :

A ja si nemyslím, že my sme odlišní, to skôr tí ľudia, ktorí nechcú vidieť iné veci naokolo, alebo ich naschval priehliadajú.

29 12 2007
stano (17:07:12) :

…p-veras…uzasne..,klobuk dolu,toto vsetko je uchvatne,neviem kde ste sa /si sa,ak mozem tykat..,sme skoro rovnako stari :),vsetko dozvedela ale je to super citanie ..vsetko o anjeloch…thank you…. :) :)

29 12 2007
p*veras (17:31:55) :

vdaka Stano, tykat si mozme kludne, aby som si nepripadala ako teta :-) ved som este v rozpuku :-)) knihy vas vela naucia, ale aj ludia okolo vas, len treba pocuvat a vnimat, kazdy clovek vam totiz prinesie nejake posolstvo aj ti zli, ti obzvlast. Vsetko o anjeloch mam od jednej uzasnej zeny Doreen Virtue, jej knihy som zhltla :-)
a k Daliborovi nieco este napisem- deti su uzasne tvory, su ciste a uprimne, skoda ze ked vyrastieme, potlacime v sebe tieto deti honbou za materialnymi vecmi. Nikdy by sme nemali zabudat na svoje vnutorne dieta, mozno to bude zniet divne ale kazdy den sa sam seba objimte a povedzte si, ze sa milujete taky aky ste,toto prizvukuju aj anjeli. Nehanbite sa vypustit svoje vnutorne dieta na slobodu, nehanbite sa robit veci, ktore vam spravia radost- no a co, ze sa budu ini na vas pozerat trosku.. :-)
trosku ma sokuje ze aj muzi sa zacinaju zaujimat a hlavne veria takymto duchovnym veciam, ale sokuje ma to v prijemnom slova-zmysle

29 12 2007
Dalibor (18:00:33) :

No som predsa inkarnovaný zasvätenec, tak to nie je momentálna záľuba, ale ja to mám určené, aby som sa tomu venoval aj v tomto živote. :)

29 12 2007
p*veras (18:32:09) :

:-)

29 12 2007
Ivka (19:52:35) :

P*veras- tak v mojom veku ( 16 ) nie je nič zvláštne, že robíme s kamarátkou veci, o ktorých si aj tak druhí myslia svoje :D ..a čo, nech si myslia, čo chcú .. Som to ja .. :) Ale samozrejme zas v rámci normálu a slušnosti ,to je jasné ;)

30 12 2007
p*veras (07:45:54) :

jaaaaaaaaj Ivka, ja mam uz pomaly skoro 28, stara raketa :-) ale spravam sa ako 5 rocna,proste bez hanby robim to, na co mam chut a co mi sposobuje radost. Neznasam to- “To predsa nemozem spravit, co by preboha povedali ludia??” Hovori sa, kazda slava trva iba 5 minut, tak rovnake trvanie predsa musi mat aj trapas, nie? :-) Hlavne nech nas to urobi stastnymi !!!!

No, pomaly prichadza novy rok, neviem ako vy, ale ja si vzdy pred novym rokom a narodeninami- ked sa menia energie a tym padom sa nase zelania lepsie splnia- vzdy spisem konkretne co si zelam- zdravie fyz. a dus. pre vsetkych clenov svojej rodiny a pre seba atd. Mozete napisat lasku, pracu- skuste konkretne, napr. praca ktora ma bude naplnat, zaisti mi dostatok fin. prostriedkov, bude ma bavit, budem ju rad vykonavat, budem v nej dusevne rast, v prijemnom kolektive atd.
Nepiste v tomto zmysle - napr. slovo nebola - vypali ako bola, takze pozor na predpony NE, nahradit inym slovom.
ked si to uz pekne spisete na papier, ako hovorim, dobre si premyslite co si zelate, lebo dostanete presne to o co ziadate :-) niekedy som iba cumela s vytrestenymi ocami a dosiroka otvorenymi ustami, ale tak moja chyba a clovek sa uci na vlastnych chybach :-)
ked to uz budete mat spisane, ked odbiju polnoc a nastane novy rok precitajte si to nahlas a na konci povezdte ze odovzdavate svoje zelania Bohu, anjelom a celym nebesam, nezabudnite podakovat a viac na to nemyslite. Papier si niekam schovajte, raz ked ho najdete tak sa zasmejete, ze jeeeeeeeeeeej toto uz mam a splnilo sa mi presne to co som si zaziadal :-)

co sa tyka bosoractva, posledne dni v roku sa chranime tak, ze nosime pri sebe klinec, sol nenechavame na stole, citame Bibliu a nechavame ju na stole otvorenu na hociktorej strane, nehadame sa, nepijeme alkohol- v tychto dnoch posobia velmi silne zle moci a energie, preto mnoho ludi pocituje, ze sa im nedari, vsetko zle sa na nich vali atd. Je to prave preto.
a podla mojich informacii si 2.1.vestime mile bosorecky :-)
Tiez to pocitujem tak, ze traba tieto posledne dni v roku len nejak prezit a od noveho roku sa vsetko zmeni k lepsiemu, co som pocula tak nasledujuci rok ma byt velmi dobry z hladiska zdravia a lasky a ma byt plny zmien, tento bol taky pokojny a velmi sa darilo pocatiu dietata, nastastie mna to minulo :-)

30 12 2007
kepingen (16:28:42) :

vyslo mi ze som inkarnovany zasvetenec… dost to na mna sedi ked som nedavno objavil tuto stranku tak ma hned zaujala telekineza ale mam problem… myslim si ze som zacal moc neskoro pracovat s enrgiou (v 18-tich cize teraz v decembri) alebo neviem ale mavam niekedy dost velke a podivne navaly energie. skor som to spajal s nervozitou kvoli rodinnej situacii a riesil som to najprv meditaciami a potom fyzickym cvicenim… teraz som sa zase vratil k meditaciam a ako som spomenul chcem sa dostat ku telekineze… zatial ´trenujem´ PSI-ball. pomoze mi to vsetko zvladnut moje navaly

30 12 2007
helar (17:12:44) :

Kepingen,

kde presne sú umiestnené tie návaly energie? Na prvý pohľad mi to vyzerá ako že niektorá z čakier je zablokovaná! Keďže spomínate problémy v rodine, tipovala by som solárny plexus, ale môže to byť aj sakrálna alebo srdcová čakra. Napíšte, ako tie vaše návaly energie prebiehajú!

30 12 2007
p*veras (17:50:01) :

Prave som docitala dalsiu uzasnu a mudru knihu a odporucam ju precitat kazdemu bosorakovy!! Doreen Virtue (opat :-) ) - Božská mágia. Trosku zrozumitelne napisany Kybalion- Hermeticke ucenie, ak vam to nieco hovori tak viete o com pisem, ak nie, precitajte! Pochopite mnoho zakonov zivota a to vam pomoze nie iba v duchovnom raste ale zlepsite si celkovo svoj vlastny zivot. Je to nadlho, neda sa to sem pisat, lebo jedno navazuje na druhe, knizocka je mala, ale tazka na pochop :-) a nestoji vela. Maju ju aj tu-
http://www.eugenika.sk

30 12 2007
anka (19:34:18) :

co v tom teste znamena ta nova dusa?

30 12 2007
p*veras (21:03:11) :

anka vyhladajte si na vrchu Nove duse- charakteristiku 5 kategorie, je to tam opisane podrobnejsie.

31 12 2007
p*veras (06:57:08) :

Takze odporucala som vam jednu knihu a tou je Kybalion.
Ide o 7 posvatnych principov, ktore na seba navazuju a su to akoby zakony zivota (Princip mentalizmu, Princip suvztaznosti, Princip vibrace, Princip polarity, Princip rytmu, Princip priciny a nasledku, Princip rodu )

31 12 2007
p*veras (07:01:16) :

Hrozna gramatika, ospravedlnujem sa, ale to bude tym, ze prekladam z cestiny a pisem dost rychlo :-)

31 12 2007
p*veras (07:10:22) :

A este nieco pridavam- pokial vidite pred ocami take biele svetilka alebo “bodky” su pri vas anjeli, takisto ked uvidite biele pierko, ktore sa k vam z cista jasna znesie, je s vami anjel.

31 12 2007
p*veras (07:15:10) :

tajomstva.org/hermetizmus/kybalion

mnozstvo zaujimavych informacii

31 12 2007
stano (14:20:19) :

…p-veras :) .(nepoznam meno..),takze budem tykat,aby si sa necitila ako teta :),super ,zaujimave citanie..,ja som na Doreen narazil len nedavnom,ale ma zaujimaju tieto veci,takze sem nakuknem ked sa bude dat :) ,stastny novy rok zelam …. :)

1 01 2008
scrolan (13:35:20) :

no ja som asi element……..sranda je ,ze mam uz 2 roky sucku ..koker..ktorej som dala meno lillu.je to z filmu piaty element.paci sa mi tento film a kpopec inych filmov z buducnosti napr aj metrix je super film. no a som rysava pehata a mam zelene oci:-))).citam tieto clanky a usudzujem ,ze ludia co tu pisu, mame vela spolocneho.tak rada by som sa s vami stretla.nejake stretutie by bodlo:-))…no a som zvedava ci najdem tuto cast zajtra ,alebo napozajtra:-)))) mam s tym problem sa tu po case orientovat,ale to je moj vecny problem:-)))

1 01 2008
scrolan (13:37:21) :

hej a zabudla som robi wiliems je o dva dni mladsi nez ja ….tiez element

1 01 2008
scrolan (13:53:35) :

ale hodi sa na mna aj skupina zasvtencov,mam vela z toho co sa o nich pise

1 01 2008
p*veras (15:32:59) :

scrolan, funguje to tak, ze si najprv urobite ten test a potom si precitate vasu charakteristiku, nie naopak, az potom budete vediet ci nieco ste a co ste.

1 01 2008
p*veras (15:37:00) :

Anjelské modlitby 3 - PRACA sú tu ako článok

1 01 2008
Dalibor (15:57:00) :

Veľmi ma fascinuje, že cirkev praktizuje modlitby a pritom mi to príde ako kúzlo a zas oni sú proti nim, lebo raz som to skúšal aj so sestrou, aby pršalo a potom normálne začalo pršať.

1 01 2008
p*veras (17:23:51) :

Dalibor, ja si myslim, ze existuje iba jedno jedine ucenie, no mnohi to nazyvaju roznymi sposobmi, ktorym sa dostavame aj my ludia, preto to nazyvame roznymi menami ale pritom ide o to iste, myslim, ze nejaka podstata alebo zakony su totozne iba nazyvane inymi menami. Modlitba takisto ako kuzlo je podla mna jedno- vysle sa energie smerom ktorym chcete, cesta tej energie musi byt volna, cize nas strach, nedovera tuto cestu zahata a preto sa ani modlitba ani kuzlo nenaplni. Pociatok vsetkeho ja z mojho hladiska beriem to, ze clovek si skutocne musi na samom zaciatku upratat v sebe, vysporiadat sa s minulostou, ublizenim-odpustit, odstranit v sebe bloky, strach, uvedomit si kto je, aky je, co chce atd. Praca s podvedomim je velmi dolezita a podvedomie je velmi silne. Az ked toto clovek urobi, moze praktizovat magii, alebo ocakavat ze sa jeho zelania splnia, jeho modlitby budu vypocute atd. Jednoducho vysle energiu, tym smerom ktorym chce- musi vediet co chce aby ju vyslal spravnym sposobom a necha energiu nech zasiahne tam kde ma. Proste to nejde, ze vyslete energiu raz uz jednym smerom a potom sa pokusate zmenit jej smer, lebo si nieste isty, alebo ste si to rozmysleli, ze takto by to snad bolo lepsie- ludia sa potom stazuju a cuduju, ze im kuzla nevychadzaju atd. No nech sa necuduju :-)
Dazd nemam rada, aj ked v niektorych chvilach moze byt romanticky :-) takze prosim toto kuzlo velmi casto nepouzivajte, :-) vdaka, skor slniecko privolavajte :-) Inak pekna fotka, fesak :-) Mozem sa opytat kolko mate rokov? trosku mi to vrta v hlave, aj ked uz som sa davno naucila, ze vedomosti, duchovny rast sa neda porovnavat so skutocnym fyzickym vekom.

1 01 2008
Ivka (17:57:06) :

Pripojím sa ku tejto debate .. P*veras má pravdu . Časom som na to prišla i sama . Nie som veriaca, avšak ani ateista ..verím, že je nejaká energia, niečo mimo nás, čo to tu má “pod palcom” :) Ako plynuli týždne, mesiace, roky a ja som prichádzala do hĺbok dajme tomu mágie, prišla som na to, že od toho, čím sa “zaoberajú ľudia v kostole, ktorí sa modlia na omšiach to ďaleko nemá . Len to vyjadrujú iným spôsobom , každý sme individuálny a tak, ako máme každý iný spôsob slovného vyjadrovania , máme i iný spôsob opierania sa o vyššie sily..Pretože i to vyjadrovanie je v konečnom dôsledku jednotné …

1 01 2008
Dalibor (19:01:43) :

Ja si myslím a súhlasím s p*veras, že tí ľudia sa modlia, no, ale tie anše európske náboženstvá to nedotiahli do konca. Ako predsa niekto môže vysielať modlitbu, ak na to nie je dostatočne pripravený duševne. Mne sa to zdá ako škoda, lebo tí ľudia strácajú mnoho ak to nespoznajú. Ale to bolo raz, čo som také urobil s tým dažďom, takže sa nebojte. :) A ďakujem za pochvalu obrázka, no bohužiaľ to je len obrázok prebratý z jednej stránky o mágii, tak vás asi sklamem. :) A ja už som sa tiež dávno naučil dávať prednosť duševnému obrazu nad fyzický obal, ale to sa stáva, sme iba ľudia :)

1 01 2008
p*veras (19:06:22) :

ste sa galantne a nenapadne vyhli mojej otazke :-)
samozrejme suhlasim s vasimi tvrdeniami aj s ivkinymi
moje ponimanie nabozenstva je asi take, ze ked sa to uz prehana a z nabozenstva sa stava fanatizmus tak reagujem dost prudko, je to aj mojim zivotnym poslanim- sloboda a na druhej strane ako elementar mam z minulych zivotov voci cirkvi trosku… :-)
zastavam totiz nazor, ze sa nestaci iba modlit a nechavat zas vsetko na Boha, alebo sa spoliehat, ze mozme vsetko, ved nam bude vsetko odpustene, nie, clovek sa musi pricinit aj sam a spravat sa tak ako chce aby sa ini spravali voci nemu. nuz o tejto teme by sme mohli donekonecna a z vlastnej skusenosti viem, ze tema cirkev vzdy prinesie hadky atd.

1 01 2008
Dalibor (19:45:46) :

Ja som sa naschval nevyhol, nemal som to v pláne a páči sa mi, ako ľudia si vedia nájsť cestičky k nejakým veciam … A tie modlitby sa mi nepáčia preto, lebo sú vopred dané a myslím si, že na mágii je to zaujímavé, že človek si vytvorí kúzlo sám na to, čo chce dosiahnuť. Ja taktiež nie som ateista, ale vzal som si mnoho múdrostí z mnohých náboženstiev, ktoré sa mi zdajú normálne. A o tom Bohu ste napísali veľmi pekne a mám podobný názor. A aby ste boli spokojná p*veras, tak mám 18 rokov a venujem sa ezoterike možno aj 5 rokov.

1 01 2008
p*veras (20:15:13) :

ano som spokojna :-)
pokial mate na mysli tieto modlitby ktore som sem dala, tak tie su iba orientacne, lebo ked poviem, napisem ako ziadat anjelov, tak ludia obvykle nevedia ako na to, ja sama si ich prisposobujem, vlastnym potrebam- zelaniam aj vlastnemu vyjadrovaniu.

1 01 2008
Dalibor (20:17:58) :

Ja som svojho anjela požiadal normálne v duchu a bez modlitby, jednoducho akoby som sa bavil normálne, preto si nemyslím, že sú modlitby potrebné, každý má hlavu a má ju používať, ale to náboženstvá zakazujú a riadia ľudí sami.

1 01 2008
p*veras (20:22:30) :

psssst Dalibor, ja s vami uplne suhlasim a som rada, ze si to cim dalej tym viac ludi uvedomuje a uprednostnuju svoju slobodnu volu a volbu, s tym ja osobne musim iba suhlasit a tesi ma to, ale o tejto teme sa skutocne neoplati bavit, je to jedna z tem, ktora vyvolava velmi horlivu diskusiu a v ktorej ludi nepresvedcite, musia na to prist jednoducho sami, pokial este nemaju uplne vymyty modzog :-)

1 01 2008
Dalibor (20:33:42) :

Tak dobre, len som chcel prezentovať svoj názor, a teší ma, že so mnou v tom súhlasíte. A nemyslíte, že by bola taká diskusia na škodu ?

1 01 2008
p*veras (20:36:31) :

sukromne na skodu byt nemoze, verejne…som to uz raz skusila a ta diskusia sa strhla….fuuuuuuuu, pretoze v tejto diskusii su vzdy dva tabory velmi zanietene :-)
Pre dnesok sa lucim, aj vily musia chrapkat :-D

2 01 2008
scrolan (09:09:33) :

ved ja som si ten test najprv urobila ,preco mas pocit,ze som sa len pridelila k textu

2 01 2008
p*veras (09:15:24) :

Neviem preco mam pocit na to upozornovat ludi :-) takze ti vyslo ze si zasvetenec? Dost vela ludom, ktori navstevuju tuto stranku vide prave toto :-)

2 01 2008
p*veras (09:16:34) :

Ochranný štít a psychická ochrana –

Stačí si predstaviť v myšlienkach alebo vizuálne, ako vás celých obklopuje svetlo určitej farby, vás, blízkych, dom, auto…
Treba ich obnovovať každých 12 hodín.

Biele svetlo- ochrana proti zločinnosti alebo psych. Útoku

Ružové svetlo – chráni proti negativite, sťažujúci alebo ohovárajúci ľudia v našom okolí, ružovým štítom prenikne iba láska

Zelené svetlo – ochrana fyz. liečenia, vybavte ním človeka, ktorý je poranený alebo chorý

Purpurové svetlo – psych. Ochrana

2 01 2008
p*veras (09:17:40) :

Pretínanie pút závislosti (jedlo atd.)

V polohe v sede premýšlajte o tom, čoho by ste sa radi zbavili .
Predstavte si ich- jedlo, cigarety atd. Alebo návykové situácie vo svojom klíne. Vizuálne alebo pocitovo si predstavte ako sa vznášajú asi 30cm pred vašim bruchom. Všimnite si siete vlákien šíriace sa z vášho brucha smerom k navýkovému koninu . tieto vlákna vypadajú ako korene stromu. V duchu požiadajte archanjela Rafaela, aby tieto vlákna dočista presekol, potom Rafael prestúpi vaše brucho smaragdovo zeleným svetlom. Zhlboka dychajte. Poďakujte Rafaelovi za túto liečbu.

2 01 2008
stano (10:07:29) :

ahoj,p*veras,chcem sa spytat ci sa moze pouzit modlidba za vyliecenie stavajiciho milostneho vztahu aj ked niekoho mas rad no nie ste v nejakom vztahu..,manzelstvo…spolocny zivot..,no mali ste /mate..?/ velmi silny citovy vztah…?

2 01 2008
p*veras (10:46:50) :

ano moze, no stano asi by som vas mala upozornit, ze pokial vam tento partner nie je sudeny, anjeli to zariadia, cize ak hodite tuto modlitbu a ono to tak nema byt, vas pravy partner este len pride- anjeli vam tento vztah vyliecia tak, ze sa vam otvoria oci a pochopite, ze to nie je to co chcete, alebo ho ukoncia, ak vsak tento vztah je pre vas ten pravy, bude naplneny laskou a radostou.

2 01 2008
p*veras (10:49:22) :

chcem tym povedat, ze hoci tieto modlitby pouzijete aj v pripade, ze vy niekoho chcete a on nechce vas, nijak mu neublizite, nevrati sa vam to v zlom, ako to moze byt pri kuzlach, pretoze anjeli vam to neprave z cesty odstrania aby mohlo prist to prave. Cize nijak neovplyvnite slobodnu volu danej osoby, ono to pride v takej podobe v akej to necakate, ako hovorim, maju zmysel pre humor, no pochopite, ze urobia iba to najlepsie pre vas, aj ked to mozno v dany okamih tak vnimat nebudete, ovplyvneny emociami, no s odstupom casu to pochopite a neskor ked pride to prave, budete im vdacny.

2 01 2008
stano (11:05:19) :

..ahoj,chapem p*veras ,dakujem za radu a za vysvetlenie…:),ahoj

2 01 2008
Dalibor (16:58:29) :

Vďaka p*veras, ty si mi asi čítala myšlienky, lebo to o tých ochranných štítoch som hľadal na internete a nič som nenašiel.

2 01 2008
Dalibor (17:33:58) :

Na internete som našiel jeden test v angličtine, ktorý súvisí aj s testom čo dala p*veras,a taktiež mi vyšlo to isté čo v jej teste, teda mág. Skúste si to http://www.flarn.com/~warlock/tarot/ a pre pomoc pridávam stránku so slovníkom http://slovniky.atlas.sk/

2 01 2008
Dalibor (17:47:50) :

Ešte som našiel niečo podobné k tarotu : http://www.obeythefist.com/tarot/index.php?month=10&day=5&year=1985&submit=submit
Je to jeden test, ktorý vám podľa tarotu povie, aká karta sa k vám patrí a ešte odporúčam pre viac info o tom, kliknúť na odkaz pod obrázkom, ktorý vám výjde.

2 01 2008
p*veras (18:37:58) :

K tarotu viem podla numerologie zas ja nieco :-) scitate si datum narodenia na jednociferne cislo a vyberiete kartu Velkej arkany, ta o vas vypoveda- kedze ja som 5 moja karta je Veleknez akoby nahodou aj v mojom znameni. Vdaka Dalibor za infosky, kludne mi ich hadzte, o tych ochrannych stitoch to tu uz pisala aj Helar, v podstate sa tak ochranuje aj aura pred energetickymi upirmi atd.

2 01 2008
p*veras (19:08:42) :

fuj Dalibor som sa trosku zapotila s tym anglickym testom :-D zvlastne moznosti, ale dnes mi to nejak nepali. Ja som cisarovna :-)

2 01 2008
Dalibor (19:49:23) :

No je dobré si zopakovať a oprášiť aj iné jazyky, okrem rodnej slovenčiny. no mne vyšla karta 9 ako aj čo som si robil na tejto stránke svoje životné číslo. Však preto som Vám to sem napísal tie odkazy, lebo som čítal o tej vašej záľube k tarotu :)

3 01 2008
p*veras (15:56:34) :
3 01 2008
p*veras (15:57:42) :
3 01 2008
p*veras (16:16:01) :

a este som nasla zaujimave informacie na internete trosku z ineho sudka ale co na tom ? :-) ide o toto- stastne dni, ked sa vam dari, prekypujete energiou, vhodne dni na rozne pohovory a uzatvaranie zmluv su tie, ktore su vo vasom znameni, napr. som znamenie Byk,ked su dni v znameni Byka, naopak- descendent, dni, ked ochoriete, malo energie, posobite tak aj na okolie,nedari sa vam atd. u mna ako znamenia Byk je to dni, ktore su v znameni Škorpiona.

OPOZICE
Ascendent……..Descendent
Be