Zdravie a krása

Aj túto stránku navrhla elli. Jedno upozornenie – nemienime nahrádzať lekára! Ale mnohé zdravotné problémy potrebujú ešte aj ezoterickú alebo homeopatickú podporu, aby sa liečenie urýchlilo. Možno si budeme vedieť poradiť navzájom…

138 odpovedí

21 12 2007
mishusha

ahoj, potrebovala by som poradit, co mi moze pomoct, aky kamienok alebo trebars nejaka ina liecba… pri kvasinkach… kvasinkovej infekcii… Dakujem za kazdu radu.

23 12 2007
helar

Mishusha,

odpovedala som v časti o kameňoch.

28 12 2007
klarisa

Ahojte,

chcela by som sa opytat ci je bezpecne cvicit piatich Tibetanov pocas celeho obdobia tehotenstva.Ja ich uz cvicim pomaly dva roky.No teraz som zistila ze som tehotna a neviem, ci v tom mozem bez problemov pokracovat. Dakujem za odpoved.

28 12 2007
Ellie

Ahoj Klarisa,nie som sice Helar :) ale rada by som trosku pomohla…V rannom tehotenstve by to nemal byt ziadny problem,cviky mozu akurat tak pomoct napr.pri porode,ale vo vyssom tehotenstve by som bud prestala,alebo ich cvicila,ale opatrne a omnoho setrnejsie.Dovi a prajem vela stastia

28 12 2007
Ellie

popr.by som niektore narocnejsie cviky odtial “vykopla”

28 12 2007
elli

Klarisa – mne sa osvedcila gravidjoga (tusim tak sa to vola), autor je Natalia Makedonova. Aj ked ostatne knihy autorky nie velmi musim, gravidjogu som cvicila az do porodu.
Pretoze kniha bola vydana dost davno, vacsiu sancu vidim najst ju v knizniciach alebo antikvariatoch nez v knihkupectve.

28 12 2007
helar

Klarisa,

počas tehotenstva by som s Tibeťanmi prestala, predsa len sa mení energetická štruktúra tela a neviem odhadnúť, aký by bol dopad. Napríklad zham zhuang sa nemá cvičiť ani počas tehotenstva, ani počas menštruácií, a to je pritom cvičenie, kde človek len “stojí ako strom”. Skôr by som sa spoľahla na ellinu radu s gravidjógou a s Tibeťanmi by som pokračovala až po pôrode.

29 12 2007
klarisa

Elli a Helar,

dakujem velmi pekne za vase rady. Skusim si teda pozhanat tu gravidjogu.
prajem vam pekny den

2 01 2008
helar

Pre tých, čo radi pijú studenú vodu:

Je príjemné zapiť obed pohárom studeného nápoja. Studený nápoj však zapríčiní, že tuky vo vašej strave stuhnú. Spomalí trávenie. A len čo tento „kal“ zreaguje so žalúdočnou kyselinou, rozloží sa a absorbuje sa v tráviacom trakte rýchlejšie ako pevná časť potravy. Obalí črevá, čoskoro sa premení na tuk a povedie k rakovine. Takže je oveľa lepšie zapiť jedlo teplým nápojom alebo kompótom!

16 06 2009
ramzes

zapíjať jedlo kompotom je absolutna hluposť svedčiaca o nevedomosti poznatkov o zdravej vyžive!!!

2 01 2008
helar

Srdcový záchvat

Toto mi prišlo od psychológa, nie od lekára, ale beriem to vážne: Nie vždy býva symptómom srdcového záchvatu bolesť v ľavom ramene! Rovnako dobre dávajte pozor aj na intenzívnu bolesť v čeľusti. Ďalšie symptómy sú nevoľnosť a silné potenie. 60% ľudí, ktorí majú srdcový záchvat počas spánku, sa nezobudí. Bolesti v čeľusti majú tú výhodu, že vás zo spánku rozhodne vytrhnú – len ich potom treba brať patrične vážne.

9 01 2008
14 01 2008
nuk nuk

Ahojte:)
chcel by som poprosit o radu.
zacalo mi piskat v usiach.piskalo mi asi 3 tyzdne v kuse.ale uz sa to zlepsilo.cez den to skoro vobec nepocujem.iba vecer.ale to tiez iba tak trochu.uz som sem raz pisal.a bolo mi povedane ,ze so mnou komunikuju vyssie bytosti.ale tak uz by nemuseli:)
no ale mam pocit teraz ,ze sa neviem uz z nicoho tesit.a neviem preco.mam stale nejake obavy.strach,ze sa mi nieco stane.obcas mam zvyseny tlak.a aj ekzem sa mi zhorsil.a to tak vsetko naraz.neviem co mam robit.snazim sa na to nemysliet a hlavne mysliet pozitivne ako to bolo kedysi ,ale nikedy to nejde. vecer ked idem spat som unaveny,ale nejde mi zaspat.aj sa niekedy cez noc zobudim a tiez potom nemozem spat.chcel by som,aby to bolo take ako predtym.vzdy ked som isiel spat tak som si pustil nejaku hudbu.vacsinou meditacnu taky chillout:) meditoval som a tak.a teraz ked to chcem skusit,tak hned zacne stipat ten ekzem. asi to bude nejaky psychicky problem.a verim, ze to bude opat dobre.ale neviem ako mam postupovat dalej.spravil som si teraz aj vodu z mojho kristalu.tak to po troskach popijam

16 06 2009
ramzes

…ty potrebuješ nutne detoxikaciu organizmu,o čom svedčí aj zhoršeny ekzem…to že sa ti zhoršil ekzem je znamka toho,že pečen už nestačí odburavať toxíny z tela a tak telo ich vypudzuje kožou…okamžite prestan jesť mäso,obilniny a vôbec varenu stravu….začni jesť ovocie – 75%,zeleninu – 20% a semena a orechy – 5%…potrebuješ očistu tela na rôznych urovniach….

14 01 2008
helar

Nuk nuk,

s tým pískaním v ušiach treba ísť k lekárovi – čím skôr, tým viac s tým dokáže urobiť.

Príčin môže byť totiž niekoľko a anjelská komunikácia je len jedna z nich… Iná (a povedala by som, že na vás sekne) je vyšší krvný tlak. Ďalšia môže byť poškodenie sluchu následkom hluku (“rambajzu”). U mňa napríklad jedno ucho takto odpísala chemoterapia.

Podľa toho, čo píšete, ste v strese a neviete sa uvoľniť. To postupne zvyšuje tlak krvi, zošnurováva cievy a vám z toho môže pískať v ušiach. Skúste relaxovať. Napríklad si skúste meditáciu. V minigrimi v časti Kontaktujeme vyššiu inteligenciu je zopár meditácií, ktoré vám dokonca pomôžu cítiť sa bezpečnejšie a “pod ochranou” a vaša úzkosť a s ňou spojené problémy by mohli prejsť.

Ak budete mať problém sústrediť sa dlhšie, tak sa pokúste len na 5 minút sadnúť, zavrieť oči a sústrediť na vlastný dych a na nič iné. A skúste cvičiť Tibeťanov (návod je v Mračnej hore), to sú strečingové cviky a uvoľňujú trochu zostresovanú kostru.

Ale najprv by som bežala k ušnému, pretože poznám spústu lepších vecí ako hvízdanie v ušiach!

Ak budete mať aj naďalej problém so stresom a so spánkom, skúste si v lekárni zohnať melatonínové kapsule. Mnohým ľuďom pomohli.

14 01 2008
p*veras

suhlas s Helar, oni zas 3 tyzdne vkuse s vami komunikovat nebudu :-D nie som MUDr. a zdravotne problemy netreba podcenovat, vase otazky vam skutocne najlepsie zodpovie lekar !

15 01 2008
nuk nuk

uz som objednany k usnemu:) dakujem za odpovede.
a skusal som cvicit vcera vecer Tibetanov a ono to naozaj pomohlo.hned som sa citil ovela lepsie.tak som si ich hned zopakoval aj dnes rano.a uz to tak bude kazdy den.velmi pekne dakujem

15 01 2008
Peter

Dobry den, asi mam crevnu chripku. Pretoze som v sebe od vcera do dnesneho cca obeda nic neudrzal. A mal som horucku. Dnes je to uz lepsie, no som strasne unaveny a vsetko ma boli. Prosim poradte ako sa najrychlejsie uzdravit.

No hlavne mi prosim o radu ako byt odolnejsi voci chorobam. Pretoze byvam casto chory… Dakujem

17 01 2008
nuk nuk

dobry den
ja mam este jednu otazku.
moja priatelka ma glaukom(zeleny zakal) a ma len 21 rokov.mavaju to vacsinou len stari ludia.uz brala vsetky lieky,kvapky..stale potrebuje nove a silnejsie kvapky.ale uz jej nic nepomaha.u glaukomu dochadza az ku strate zraku.na operaciu sa da ist ,ale iba v najvaznejsom stave.ale po operacii neprichadza zlepsenie stavu,ale iba spomalenie toho stavu na nejaky cas.tak ci by ste mi nevedeli nejak pomoct,poradit.bol by som skutocne velmi rad.spravim pre to vsetko ,len aby jej uz bolo dobre.nechcem,aby oslepla.
niekde som cital,ze by mohlo pomoct ak si prilozi nejake kamienky na oci.na 24 hodin.mozno kristal alebo nieco ine.neviem:(

chcem este podakovat za tuto stranku.zistil som tu vela novych veci.a aj mi pomohla vo vela veciach.

19 01 2008
helar

Peter,

na tú črevnú chrípku už len bežné veci – vypotiť… Ak ste však často chorý, skúste nosiť heliotrop nad srdcom alebo hnedý jaspis. mookait, karneol, machový achát, tyrkys alebo rubín-zoisit/rubín-fuchsit, prípadne ametyst alebo zelený turmalín alebo zelený kalcit.

Nuk nuk,

na glaukóm sa odporúča vyplachovať si oči elixírom (bez konzervačného alkoholu) z modrého chalcedónu alebo diamantu. Inak na oči vo všeobecnosti zaberajú zelené kamene, ktoré sa pokladajú na Tretie oko.

20 01 2008
romik

dobry vecer, mila Helar, uz dlhsie chodim na tuto stranku a jedna vec mi stale viac vrta v hlave – a mozno ste o nej uz pisali – neviem, ak ano ospravedlnujem sa, a totiz ako je mozne, ze bosorka vasich kvalit – a teraz to myslim uplne vazne a bez ironie – dostala taku vaznu chorobu a co je horsie – stale s nou bojuje len scasti uspesne – mam na mysli loziska na peceni… Tolkym ludom radite a sama si neviete pomoct? nemoze byt vasa choroba trestom za to, co robite nespravne ci za to, ze vobec robite magiu? Tie kuzla a vsetko, o com tu pisete vyzera velmi ucinne a mnohym veciam verim aj ja, len ma desi, ze preco sa nedari prave vam najst sposob, ako sa vyliecit uplne. Ved to by bol ten najpresvedcivejsi dokaz o sile vasich schopnosti…

20 01 2008
p*veras

chcela som sa vyjadrit, ale radsej nie..asi neviete co je rakovina romik

21 01 2008
helar

Romik,

rakovina nie je trest! Za tú moju si môžem sama. Jednoducho som celý život chodila so smrťou za chrbtom a potom v mojom živote nastalo obdobie, kde túžba zomrieť prevládla.

Žiadna choroba nikdy nie je trest, ale len porucha zdravia. Tiež sa nepýtate, keď sa vám zapchá odtok v kuchyni, či to je “za trest”. To by totiž vyžadovalo, aby každý z nás mal svojho súkromného policajta, ktorý by s vami večne chodil a striehol na každý váš chybný krok, aby vás mohol potrestať. To je nezmysel. Tento život je o učení sa: ľudia sú vystavovaní rôznym situáciám a ich zvládaním sa niečo učia – niečo, čo im neskôr niekde inde pomôže. A keď sa nenaučíte v tomto živote, príde ďalší… Až keď už ste sa naučili všetko potrebné na to, aby ste sa stali čisto energetickou bytosťou, vzostúpite a nemusíte sa narodiť znova.

Aj pre mňa je rakovina lekcia. Naučila som sa vážiť si celkom obyčajné veci – napríklad že sa človek ráno zobudí. Napríklad že vás nič nebolí. Napríklad že je jedno, či budete žiť alebo zomriete – tento svet sa bude točiť ďalej… Vďaka chorobe som sa naučila, že nie som na svete sama a že je tu sila, ktorá ma podrží, keď už nevládzem. Nemá to nič spoločné s tým, či človek bosoruje alebo nie – ak sa niečo máte naučiť, tak sa to naučíte, či sa vám to páči alebo nie! A tomuto málo príjemnému zákonu sa hovorí “život”. :-P

P.S.: A protestujem proti “sčasti úspešne”! Spočiatku mi dávali tak tri mesiace. To bolo pred dvomi rokmi. Vidíte, koľko dní navyše sa mi podarilo “uhrať”?

16 06 2009
ramzes

nesuhlasím s tym,že choroba nie je ttrest…podľa mna každa choroba je trestom za naše prehrešky voči prirode a stvoriteľovi…rakovina ma dve príčiny – duchovnu a fyzicku…na fyzickej urovni su to prehrešky pri stravovaní…človek by nemal pojedať živočíšne bielkoviny!!!…človek nie je mäsožravec,ani všežravec,ani bylinožravec,ale je zaradeny do skupiny – plodožravci!!!Tym,že sustavne porušuje zakony stvorenia,sam si privolava trest…Na duchovnej urovni príčinou rakoviny je nespravny postoj k ľudom a okoliu…hlavne silne negatívne myslenie vo vzťahu k ľudom,dalej k rôznym dejom a celkove k životu…

21 01 2008
p*veras

:-) presne tak….

21 01 2008
romik

Hm, zaujimave, vdaka za vysvetlenie, aj ked ja niektore veci chapem inak.To slovko trest som asi nepouzil celkom vhodne. Pouzime teda vase slovko lekcia, ktoru ste si vsak – ako sama pisete – privodili sama, v etape zivota, ked ste tuzili zomriet. A tie poruchy zdravia – no, zas si nemozem pomoct – to su v podstate lekcie – tresty za nasu nespravnu zivotospravu, myslenie, geneticku vybavu, uraz..
To prirovnanie s odtokom – nie, ja si naozaj nemyslim, ze ma niekto chce potrestat, ale napriklad verim v karmicke nasledky z predchadzajucich zivotov – nemusite ich nazyvat trestom, ale lekciou, dobre.Ved vsetci v podstate prechadzame nejakymi lekciami.
Taktiez tapem vo vasom chapani slobodnej vole – na jednej strane verite vo vlastne sily, na druhej stane pisete, ze ak sa niečo máte naučiť, tak sa to naučíte, či sa vám to páči alebo nie…
Nech je to tak ci onak, zelam vam len dobre.

22 01 2008
helar

Romik,

som rada, že ste túto tému nahryzli… Viete, neznášam slovo “trest” – preto, lebo “trest” predpokladá porušenie nejakej sady pevných, zhora daných pravidiel. Ja v také pravidlá neverím. Neverím, že niekde je definované, čo má “správny” človek robiť, čo si má myslieť, ako sa má stravovať, ako má vyzerať a podobne. Ja svet vnímam ako jednu obrovskú Petriho misku, kde každá “bunková kultúra” dostane svoju šancu – šancu učiť sa, prispôsobovať sa, rásť prekonávaním prekážok (=lekcie). Keď to nezvládne, je to nejako (neviem presne, ako, lebo až taký patent na múdrosť nemám :-P ) zariadené, že túto šancu bude mať znova a znova, v inej hmotnej konfigurácii, ale stále v tej istej energetickej konfigurácii (to by mohla byť tá vaša karma). Nemyslím si, že máme predurčený osud. To by vyžadovalo niekoho, kto to predurčuje, a obmedzovalo by to naše možnosti rastu a učenia sa. Ale verím, že je niečo ako “poslanie” – optimálna kombinácia vlastností a postojov, ktorá nám umožňuje urobiť niečo lepšie ako ostatní. Nazvite to trebárs talent… Toto nás ženie dopredu cez jednoduchý mechanizmus – keď to robíme, máme z toho potešenie (=odmena).

Môj postoj vychádza z predpokladu, že energia je obmedzená, nie nekonečná. Ak tento predpoklad platí, potom dáva zmysel. No a ak neplatí… tak potom, či sa mi to bude páčiť alebo nie, budem musieť prehodnotiť svoj postoj… :-P A ak vy vychádzate z iného predpokladu, potom aj keď budete postupovať pri rozmýšľaní presne tým istým spôsobom ako ja, prídete k celkom iným záverom. Pohybujeme sa v oblasti “viery” – vecí, ktoré dnes ešte nevieme overiť – a tam je každý ponechaný sám na seba: to, v čo budeme alebo nebudeme veriť, rozhodujeme každý sám.

22 01 2008
p*veras

Aj zla situacia, choroba nas formuje. Pokial ochoriete na vaznu chorobu mozte urobit dve veci- prva je, neustale sa lutovat, znenavidiet vsetko a druha je prijat to-tak ako Helar a pochopit dovod preco sa to stalo. Aj vdaka takejto skusenosti, chorobe, je clovek taky aky je – uzasny ako Helar. Videla som rakovinu zblizka a videla som co sa stane, ked clovek zaujme ten prvy postoj a ked zaujme ten druhy postoj. Choroba naozaj nie je trestom, niekedy pride a pridu aj zle situacie preto, aby sme si zacali vazit ine veci, aby sme sa zastavili, premyslali, ucili sa, vrati nas to k pokore. Ja to vnimam tak, akoby nam Boh- alebo najvyssia sila (kazdy si to vola po svojom, a kazdy veri v to svoje, ale urcite tam nieco je :-) )daval rozne knihy, ktore si mame precitat a naucit sa z nich nieco, tak nam da aj chorobu, hoci tuto knihu precitame, naucime sa nieco, zmeni nas to a viac ju nechceme- chceme ju vratit, ten hore ju prijme spat az vtedy ked bude on presvedceny, ze sme urobili co sme mali, nie ked chceme my- Boh da- Boh aj vezme. a vy sa mozte aj rozdrapit romik, mozte robit cokolvek- kym on nechce, nie je presvedceny, nevezme si ju spat. Mozno keby sa to nestalo Helar, nebola by dnes tato uzasna stranka na cele s jednou uzasnou bosorkou :-)
A neviem preco by nas niekto mal trestat za magiu- nerobime nic zle- neublizujeme nikomu, neovplyvnujeme slobodnu volu cloveka…
To je akoby ste povedali, ze smrt je trestom :-) a pri tom to tak vobec nie je- tak ako sa niekto narodi musi aj zomriet, vsetko ma svoj zaciatok aj koniec a zivot nie je cesta rovna- ale klukata, niekedy sa rutime dolu kopcom, niekedy sa stverame hore kopcom, rozne zakruty, za ktorymi nevieme co je, co nas caka….
ospravedlnujem sa, viem, ze otazka nebola urcena mne, ale nedalo mi nevyjadrit sa :-)

22 01 2008
helar

Romik,

ešte jedna vec ma napadla, na ktorú som neodpovedala a je ilustráciou našej slobodnej vôle. Viete o tých ložiskách na pečeni a že sa s nimi nedá nič robiť. Je to len čiastočne pravda. Existuje chemoterapia, ktorá ich stopercentne zlikviduje. Ovšem u mňa presne tento druh chemoterapie zaútočil na nervovú sústavu – začala som mať nekontrolovateľné sťahy svalov (viditeľné navonok ako “zmietanie sa”) a zhoršil sa mi sluch na jednom uchu. Mohla som pokračovať a zlikvidovať rakovinu. Cena by bola pravdepodobné ohluchnutie a vyradenie sa zo spoločnosti na celý zvyšok života. A ja si musím na seba zarobiť. Nestálo mi to za to. Ale bolo to moje rozhodnutie a moja slobodná vôľa vybrať si z dvoch ziel to menšie. Fyzický obal na konci života aj tak zanikne, takže nemá význam ho “zachraňovať” za cenu poškodenia energetického jadra (=vyrobenie traumy, ktorá by sa preniesla do ďalších životov). Síce som už dostala správu, že toto je moja posledná inkarnácia, ale pre istotu to riskovať nebudem… Je, ako je – a je tak dobre. Moje telo sa ukázalo ako bezpríkladný bojovník a ja sa mu hlboko klaniam. Obávam sa, že táto fyzická schránka si zaslúžila oveľa lepšiu energetickú “plnku”, než som ja… :-P

30 01 2008
Lena

Milá Helar, neuvažovali ste napr. uviesť číslo účtu, na ktorý by Vám chodili dobrovoľné príspevky????? Táto stránka je veľmi dobrá a určite je s ňou spojená práca a výdaj energie. Veľmi rada by som aj finančne prispela “na údržbu” stránky ako protihodnotu za vzácne, dobré a v praxi overené rady.

31 01 2008
Ellie

Helar,mala by som na vas jednu otazocku…Moj kamarat dnes stal vedla mna a chcel sa dostat k nejakej veci ponad moje ruky….v tom nad mojimi rukami zastal a povedal,ze ake strasne teplo mi z nich ide…Viem,ze clovek pokial zrovna nie je na “druhom svete”je teply,ale moje ruky skutocne vyzarovali mnooho tepla….bol z toho hotovy…Viete preco? Dakujem :D

31 01 2008
trnka

Príčinou je – citlivosť na prúdiacu energiu,

31 01 2008
Ellie

Trnka,dakujem,ale koho citlivost,jeho alebo moja?

31 01 2008
helar

Lena,

nepotrebujem peniaze – nekúpia mi viac času :-? … Najviac mi pomôžete, ak si budete odpovedať navzájom, a to aj vtedy, ak sa necítite “najbosoráckejšie pod slnkom” :-P … Čím viac názorov, tým viac možností výberu má ten, kto hľadá odpoveď. Tým viac múdrosti sa nahromadí na týchto stránkach a tým lepšie budú pomáhať. Kým vládzem, budem ich udržiavať, a potom odovzdám “žezlo” niekomu inému.

Ak máte tému, na ktorú by ste vedeli odpovedať, môžem vám urobiť aj extra “ordináciu”.

Ellie,

tu sa zbiehajú dve veci: ako Trnka povedala, váš priateľ asi citlivo vníma energiu. No a mám pocit, že vo vašich rukách sa možno tiež nahromadilo viac energie. Závisí to od toho, čo ste robili, na čo ste mysleli a podobne – ale naše ruky sú nástroj, pomocou ktorého môžeme energiu vysielať i prijímať a ak to on cítil, tak váš “nástroj” funguje pomerne silno!

31 01 2008
p*veras

ja by som este podotka, aj ked sa asi dotknem citlivej a intimnej sfery, teda bude to skor otazocka- ci vas dotycny ellie nepritahuje- iba sexualna energia dokaze tak rychlo a tak silno vytrisknut-laska nas rozprudi-tepla energia. ak mate vsak podobny dar- uberala by som sa na vasom mieste cestou liecenia energiou- napr. reiky.

1 02 2008
Ellie

Helar,krasne dakujem :) …nic take som nerobila ..len som pisala a rozmyslala nad tym co pisem….nic viac-nic menej…mozno vo mne naozaj nieco viac je :D

1 02 2008
Ellie

Aaaa teraz som si vsimla aj komentar P*veras…nie,nie je medzi nami nijaka sexualna tuzba,teda aspon z mojej strany :D Dakujem vam,potesili ste ma :)

1 02 2008
Dalibor

Ellie
Tak ma napadlo, že ak z vaších rúk vyžaruje teplo, a máte nejaký nedostatok na tele, vo forme jaziev alebo ak vás bolí brucho, ale iný problém, priložte si asi 1 cm nad daný problém ruku, zatvorte oči a predstavte si, že z rúk vám žiari žlté svetlo ako slnečné lúče. Len ma to tak napadlo :)

1 02 2008
Dalibor

Tak sem pridávam nejaký odkaz na zopár videí na jógu, ja som si niektoré skúsil, riadna fuška :) http://www.truveo.com/search.php?view=basic&query=sim:3181110902

2 02 2008
p*veras

joga je moj milacik Dalibor :-) nebojte- ked budete dlhsie cvicit spravite aj tie krkolomne asany nad ktorymi si poviete iba fuuu :-D takze dakujem krasne za videa!!

2 02 2008
Dalibor

No ja som sa pozeral na jedno video, a čo sa to tam cvičilo, išlo o to, vyložiť si obe nohy na obe ramená súčasne, čo je už dosť náročné, tak sa mám ešte čo učiť :D

2 02 2008
p*veras

to nie je o uceni Dalibor, ide o to, ze pravidelnym cvicenim si krasne ponatahujete vsetky svaly, stavate sa ohybnejsimi- sameho vas casom prekvapi co vsetko dokazete s vlastnym telom :-)

2 02 2008
Dalibor

Čo som si tak zacvičil, normálne ma to tak zaujalo, akoby som bol na tom závislý :)

2 02 2008
p*veras

byt zavisly na dobrom pocite, pocite uvolnenia a zdravi, tak to je vyborna zavislost, nebojte tiez som na tom zavisla, kazdy den dve hodiny tomu venujem, ked vynecham jeden den uz mi to paradne chyba :-) mozem iba odporucat, mimochodom jogove cvicenia- asany su vyborne nie iba pre fyz. telo ale aj pre ducha- to znamena necvicia sa pri tom iba stehna, ramena, zadok atd. (mimochodom ziadne lepsie cvicenie nepoznam- ucinky su viditelne velmi rychlo- nepribudaju vam svaly, ale budete mat telo krasne vyrysovane- slachovite), kazda asana posobi aj na nieco ine- napr. na lymfaticky system, na stitnu zlazu, pluca, srdce, masiruju vnutorne organy – asany su vyborne aj proti stresu a uzkosti atd. Kto vsak ma vazne problemy s chrbticou, krcnou nemal by jogu cvicit- takisto neprepinajte sily a najdolezitejsie pri joge je spravne dychanie, mozete si nou totiz aj ublizit. No reklamu som spravila slusnu :-)
popozerajte si aj stranku
http://www.yogajournal.com

2 02 2008
p*veras

plus som zabudla dodat vase cvicenie Dalibor na hemisfery- kde sa minutu stoji na jednej nohe a potom na druhej, je tiez asana z jogy :-)

2 02 2008
Dalibor

Mám tu jednu veľmi dobrú stránku na jógu – http://www.myyogaonline.com/
Stačí sa tam zaregistrovať, teda na stránke kliknete na JOIN NOW! Kliknete na to, uvidíte 3 možnosti, pozriete sa na posledné, tretie – kde je napísané promotional code – napíšete tam – KW160141 – kliknete na JOIN NOW! Tam si vyplníte všetko, nepravdivé údaje okrem e-mailu, kde si potom účet aktivujete, hlavne si zapamätajte meno a heslo, lebo sa tam už nedostanete. Ak viete po anglicky, no ide o to, že to budete mať na 7 dné zadarmo, inak sa za to platí, nie je to dlho, ale je to dobré, sú tam cvičenia aj okolo hodiny, čo sa mi páči a dúfam, že to z toho môjho popisu pochopíte a tým myslím aj na vás p*veras :D

9 02 2008
Veronika

Zdravim vospolok, po prve by som chcela velmi pekne podakovat za odpovede na moj prvy prispevok :) A v ramci tejto rubriky by som sa chcela spytat: tento stvrtok mi idu vybrat mandle aj nosnu aj krcne. Je nieco..kamene, kuzla, ci nejaka speci meditacia, kt by mi dopomohla k rychlejsiemu hojeniu ran a uzdraveniu? dakujeem

16 06 2009
ramzes

nedaval by som vybrať mandle….čo potrebuješ to je detoxikacia…hladovka,ovocie,zelenina,semena a orechy,ovocne a zeleninove šťavy…vytrhnutie mandlí nerieší príčiny ich ochorenia!!! – krutyy omyl oficialnej medicíny!!!…ked vytrhnu mandle a príčina zostane,potom ti bude choroba udierať na priedušky,pľuca,hrtan,žaludok…

10 02 2008
helar

Veronika,

skúste jantár, mookait, fluorit alebo rodonit. U mňa robí rodonit priam zázraky. Alebo skúste univerzálny kameň heliotrop.

14 02 2008
p*veras

Zdravie podľa Luny :

žalúdok – 7 – 9 hod. ( Najvhodnejší čas na raňajky)
slezina, podžalúdková žľaza – 9- 11 hod. ( Nejesť sladkosti )
Srdce – 11 – 13 hod. ( Neobedovať, nejesť do sýta)
Tenké črevo – 13 – 15 hod. ( prichádza únava, vhodný čas na zdriemnutie)
Moč. mechúr – 15 – 17 hod. ( veľa piť, najmä bylinkové čaje, žihľavový )
Obličky – 17 – 19 hod. ( masáž nôh, akupresúrnych bodov na nohách, po 19 hod. nepiť mlieko, nejesť mliečne výrobky)
Obeh krvi – 19 – 21 hod. ( Nezaspíme)
Celkové naberanie energie – 21 – 23 hod.
žlčník – 23 – 1 hod.
Pečeň – 1 – 3 hod. ( spať, nepiť alkohol )
pľúca – 3 – 5 hod. ( o tomto čase sa budia fajčiari, kašlú, ľudia umierajú a rodia sa deti )
Hrubé črevo – 5 -7 hod. ( vypiť pohár teplej vody)

Každý prst predstavuje nejaký orgán, nosením prsteňov masírujeme tieto orgány, takisto ich môžme masírovať prstami druhej ruky, pokiaľ máme s nimi problémy.
Výborný cvik z jógy, ktorým premasírujete všetky orgány :
spojte prsty oboch rúk bruškami a jemne tlačte, meditujte s takto spojenými prstami.

Palec – Mozog, Lebka
Ukazovák – Pľúca
Prostredník – Tenké črevo
Prsteník – ľadviny
Malíček – srdce

Jin a Jang :

Musia byť v tele v rovnováhe, pokiaľ jedno prevažuje, objavia sa nasledujúce problémy, liečenie je jednoduché – PROBLEM JIN = JEDLO JANG a naopak

Veľa JIN – problémy s kĺbami, kosti, obličky
Veľa JANG – srdce, horúčka, krvný obeh
Málo JIN – kožné problémy, stres
Málo JANG – únava, slabosť

JEDLO JIN =
Melon, zelena zeleniny, šťavy ovocné, mliečne výrobky, zelený čaj, vodnatá strava = polievky

JEDLO JANG = banány, orechy, semená, strukoviny, mastné jedlá, čierny čaj, koreniny, čokoláda, káva

23 02 2008
Lena

Ahojte, neviete mi poradit nieco na cystu? Mam uzivat injekcie vitaminu B1. A nieco z prirodnych produktov by som si chcela dolozit, pripadne nejaky kamen alebo sigil???
Dakujem

2 03 2008
Lena

Dievčatá, vy ste ma normálne odignorovali???????? Žiadna odpoveď??????

2 03 2008
p*veras

Lena trpezlivost, vyjadri sa ten kto bude vediet, za ten cas ste sa mohli na tejto stranke pohrabat a nasli by ste vela zaujimaveho, trebars aj v mojej ordinacii- podla L. Hayovej je cysta prejavom ponizovania zo strany partnera, mozem potvrdit, ze je to naozaj tak. Cize pokial bude tento fakt trvat, nikdy sa jej nezbavite natrvalo. V kamenoch sa az tak nevyznam, ale malachit prikladat na tu stranu kde je cista- cize na ten vajecnik, plus skuste si hovorit- v anjelskej ordinacii- podla L. Hayovej pozitivne tvrdenie priradene k cyste, anjelsku modlitbu na zdravie a uzdravenie, je tu na tejto stranke toho vela, len, neviem ako ini, ale ja osobne mam dost prace a opakovat sa ako papagaj- najprv hladaj, ak nenajdes to co potrebujes az potom sa spytaj…lebo potom je tu milion rovnakych otazok. Lena nik vas neodignoroval, ale nie sme tu preto aby sme sluzili, ale radili a pomahali, ked neviem, radsej neporadim, a treba pockat kym sa najde niekto kto vie…

4 03 2008
Gilthoniel

O emulgátoroch som čítala už dávno a dosť ma to zaujalo,dnes som sa k tomu “náhodne” opäť dostala,preto som si to opísala a povedala som si,že by sa to mohlo hodiť práve do tejto ordinácie,tak to sem dám;):

E-EMULGÁTORY

NEŠKODNÉ PRÍSADY:
E:100,101,103,104,105,111,121,126,130,132,140,152,160,161,162,163,
170,174,180,181,200,201,202,203,237,238,260,261,262,263,270,280,
281,282,290,300,301,303,304,305,306,307,308,309,322,325,326,327,
331,332,333,334,335,336,337,382,400,401,402,403,404,405,406,408,
410,411,413,414,420,421,422,440,471,472,473,474,475,480

PODOZRIVÉ PRÍSADY:
E:125,141,150,153,171,172,175,240,241,477

NEBEZPEČNÉ PRÍSADY:
E:102,110,120,122,123,124,151

POŠKODENIE ZDRAVIA:
poškodenie zdravia:E:220,221,222,223,224
poškodenie trávenia:e:338,339,340,341,450,451,453,455,466
ochorenia kože:E:230,231,232,233
ničí vitamín B12:E:200
cievne ochorenia:E.250,251,252(najmä údeniny)
cholesterín:E:320,321
citlivosť nervov:E:311,312
zatajované:E:330-je jedna z najnebezpečnejších rakovinotvorných prísad,obsiahnutá najmä:v nápoji SCHWEPPES-citrón,horčica,krabie mäso,niektoré syry,huby v plechovkách-ATEMGOLD

SILNÉ RAKOVINOTVORNÉ PRÍSADY:
E:131,142,210,211,213,214,215,216,217,239

POZOR!!! E 123 je veľmi silne rakovinotvorné,v USA a v krajinách bývalého ZSSR zakázaná

na tieto prísady je treba dávať pozor pri nákupe nasledovných potravín:MAMBA-E 123/110

POZOR!!!!!!
gumoví medvedíci TREETS,SMARTIES,HARIBO-WEINGUMMI,SCHOKOLINZEN,ZOOT-puding so šľahačkou,IGLO-rybie prsty,KRAFT DORAHN mit creme Fraiche,KRAFT SALAMI STREICHKASE(tavený syr s príchuťou salámy),vanilkový puding E 102,110,všetky druhy hotových omáčok

4 03 2008
Janulka-kvetinka

Krásny večer prajem všetkým zúčastneným :-) ))))))
Aaaaaa hneď moja otázočka: Nepozná niekto z vás dobrú detoxikačnú kúru? Teda hlavne z vlastných skúseností. Kým som bola ešte doma, tak som mala dobrý recept s čučoriedkami a kyslím mliekom. No teraz tu nekúpim žiadne čučoriedky.:-((
Hľadala som aj na nete a výsledok? Aha no, takže Colonix za neuveriteľné prachy, ale tie obrázky, odporúčam si ich pozrieť na http://www.drnatura.sk/skutocne_pribehy.php Teda, čo všetko sa nachádza v našich črevách…..:-((( No a okrem toho som našla yuku, zelený íl, zelený jačmeň, LKVB6, Inubio forte a ešte neviem čo… Tak už vážne neviem.
Vlastne som zabudla na klystíry, pitie slanej vody a hladovku.
Uvítam každučkú skúsenosť, pjosííííím.
No a zatiaľ, majte sa krááááááásnučko :-) ))

5 03 2008
p*veras

Janulka kvetinka najlepsia detoxikacna kura je…v piatok je nov- tento piatok, ak vydrzis cely den pit iba cistu vodu, pridaj pitie zihlavoveho caju, nesladeny- vyborne detoxikuje! ak nevydrzis, tak jedz pritom ciste ovsene vlocky zaliate iba vodou- takto vydrz cely den- vyborne sa telo precisti a detoxikuje, staci ti robit taketo kury ked je spln a nov- jeden den vydrzat. Tie ovsene vlocky su vyborne- vycistia creva od nanosov – lebo mliecne vyrobky zahlienuju organizmus.
Kedysi som uzivala jeden pripravok od Walmarku- Denoxinal- je naozaj dobry- len pozor pri detoxikacii, nesmies fajcit, pit alkohol, kavu- a tiez dbat na stravu, vylucit maso, mliecne vyrobky- skor zeleninu a ovocie.
Ziadne drahe pilulky, skor prirodnu detoxikaciu, pitie zihlavoveho tela je naozaj dobre- ale ked je ubudajuci mesiac, ktory prave teraz konci :-) no zihlavovy caj sa nema pit dlhodobo. Osobne si robim este detoxikaciu akupresurou tvare- ale to sa neda vysvetlit cez net. Pocas detoxikacie ti ale moze byt hnusne zle- telo sa zbavuje toxinov, takze sa toho nezlakni.

5 03 2008
stano

pridam aj ja nieco..,stava z aloe ma super ocistujuce ucinky ..,ak ma clovek doma v kvetinaci..:-) .,da sa aj kupit ,len je to dost drahe…

5 03 2008
p*veras

len aloe stanko je dost velky alergen- napr. ja som na nu alergicka, clovek to nezisti pokial to neskusi, ale taketo zistenie je velmi neprijemne :-(

16 06 2009
ramzes

aloe nie je žiadny alergen!!!…najväčším alergenom je človek sam,tym že sa neriadi zakonmi stvorenia…všetky druhy alergii vznikaju zo silne znečisteneho organizmu…ked je organizmus silno znečisteny a doda sa mu latka,ktora napomaha očiste – napr aloe,potom dochadza k burlivej očiste a prudkej reakcii organizmu…oficialna medicína si to pomenovala – alergia…

6 03 2008
Gilthoniel

hmmm…p*veras…a nedá sa to zistiť napríklad aj tak,že použiješ nejaký kozmetický prípravok zhotovený z aloe vera?to by asi bolo jednoduchšie…(samozrejme,myslím na kúsok pokožky;)

6 03 2008
Janulka-kvetinka

Aaaaaach, ďakujem vás, pomocníčkovia moji, ste hrozne zlatíííííííííí :-) ))
P*veras,
skúsim to až na ďalší nov, bo včera akosi snežilo a hľadať žihľavu spod snehu…… No zajtra skúsim nejesť a nalievať sa čistou vodou. Ovsenými vločkami sa napchávať každý deň, teda skoro každý :-) )) Takže to nebude problém.
Ozaj, keď som bola doma, tak som k žihľavovému čaju zajedala chlieb, no nie hocijaký, ale s maslom a žihľavou (tou z toho čaju). Hmmmm, to je mňamka :-) )
A čo sa týka aloe vera, tak to som pila asi dva mesiace, no nič. Len z divého aloe ma trochu preháňalo :-) ))

Gilthoniel,
si veľmi vnímavá, no z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že moja pleť aloe dobre neznáša, je po nej vysušená. No pitie mi nerobilo žiadne problémy.
Ale fakt dobrý postreh :-) ))

Prajem vám, aby ste sa mali tak, ako chcete :-) ))

6 03 2008
stano

caute,janulka ,p*veras ma aj pravdu ,aloe asi je alergen..,moze vysusat pokozku,ale je to individualne..,kazdy je alergicky na nieco ine,stavu som pil aj ja asi mesiac ,tiez som nejako nic necitil ,ale som niekde cital ze clovek zacne ucinky pocitovat az nejako po 2-3 mesiacoch ,dovtedy vlastne detoxikuje organizmus a az potom vlastne zacne liecit..:-)..ci je to tak neviem…,este sa opytam ,to si jedla zihlavu co si z nej varila caj…ci ako ?..:-)
aj tebe pekny den…

7 03 2008
p*veras

vsetko zelene je vyborneeee!! skuste si pohladat clanok o zelenych potravinach- zeleny jacmen, morske riasy, petrzlenova vnat!- obsahuje strasne vela vitaminu C atd- ja ju normalne zujem!, dokonca som nedavno citala ze mozte jest aj vnat z mrkvy, aloe je tiez zelene, spenat, zelena paprika atd.zihlava je pre zdravie vyborna- mozte si z nej robit normalne salaty, varit polievky, caj atd. Mozno sa to zda byt niekomu divne, ale v podstate ked to zamiesate do jedla ani to necitite..
no ja som aloe skusala Githoniel na pokozke…totiz pokial neviete ci dana latka vyvola alergiu, vyskusate ju na chrbte ruky- predlakti- po 24 hodinach lahko zistite ci je dana latka alergen alebo nie- pokozka na danom mieste scervena, vyrazky, svrbi, pali…keby som to rovno vypila tak ma to asi aj zabije..

10 03 2008
helar

Síce už prichádzam s krížkom po funuse, ale pridám moju osvedčenú detoxifikačnú kúru – čaj Pu Erh. Vraj ho používali po II. svetovej vojne pri liečení ľudí zasiahnutých ožiarením, aby z ich organizmu rýchlejšie vylúčili všetky tie ťažké kovy a látky a čojaviemeštečo. Už po pár dňoch popíjania čaju sa človeku dobre uľaví.

17 03 2008
Mata

Prosim o radu,
mam zdravotne problemy, ktorych pribuda, prosim poradte, trapia ma creva, travenie, mavam caste hnacky nejasneho povodu,bolesti brucha, krce velmi casto, ako si mozem pomoct kamenmi a ktory je ten pravy ?
Vyskusala som lekarov, liecitelov, ale nic nezabralo, mozno ma niekto preklial, ako si prosim pomoct ?

17 03 2008
Janulka-kvetinka

Ahoj Mati,
s kameňmi ti moc nepomôžem, no nemyslím si, že by ťa niekto preklial.
Vieš, všetko začína v hlave. Tak keď budeš niečo jesť, nemysli na to, ako zle ti zase bude, no presveč sa, že všetku potravu, ktorú prijímaš, pôsobí na teba priaznivo, získavaš z nej živiny atd…
No ale čo opisuješ, to pôsobí aj ako keby si mala dosť zanesený organizmus rôznymi pesticídmi a ja neviem ešte čím. Tak skús detox. Veľa zeleniny, ovocia, bylinkové čaje – žihľava, púpava, pokiaľ možno nie kupované a nie v tých sáčkoch. Potom acidko, kefír, čučoriedky, alebo aj nejaké iné prostriedky ako riasy, zelený íl a neviem čo ešte.
Snáď som ti aspoň trochu pomohla alebo keď si myslíš, že to na teba nesedí, tak si spomeň, ako dlho to trvá, a čo sa za ten čas v tvojom živote stalo alebo zmenilo.

Prajem krááááásny deň

17 03 2008
Dalibor

Maťka
Poviem Vám, že som sa tiež stretával s podobnými problémami, no už v najmiernejšej forme, ide hlavne o to, že ak vás bolia črevá, teda oblasť pupka, príčina bude vo vašom srdiečku, preto by som odporúčal priložiť si kameň – ruženín alebo kameň zelenej farby, na srdečnú čakru, teda na srdce. Ak vás trápi hrubé črevo, teda okraje brucha skúste meditácie, mám na mysli klasický turecký sed a zavrieť oči a zhlboka dýchať a vydychovať, to je dobré, ide o to, že párový orgán hrubého čreva sú pľúca, takže zrejme dýchate plytko a povrchne, skúste to zmeniť. Potom tu môžu byť aj príčiny toho, že môžete byť alergická na laktózu, takže skúste vysadiť na krátky čas mliečne výrobky, a odporučil by som ak konzumujete sladkosti, tak tie odstráňte úplne zo svojho jedálnička a zameňte ich za cukor škrobový, ktorý sa nachádza vo všetkom prírodnom, to je med, ovocie, zelenina a všetko v prírodnej forme. Je známe, že med má liečiace účinky a myslím si, že je lepšie si dať chlieb s maslom a medom ako nejakú chemicky vyrobenú sladkosť, ktorá obsahuje rafinované cukry, ktoré telo ťažko spotrebúva, preto odporúčam to ovocie a tak, lebo obsahuje škrobové cukry a tie telo veľmi dobre spracuje. Ak ste milovníčka sladkého, tak to skúste, určite to bude pre vás tak lepšie. Dúfam, že som pomohol. A ešte príčina môže byť stres, preto by som odporučil, skúste si spraviť tento zoznam, kde sa zbavíte zbytočného stresu, naozaj funguje a ak sa chcete zbaviť ťažkostí, rozhodne odporúčam, už pre ten dobrý pocit. http://mracnahora.wordpress.com/2007/12/24/cvicenie-zoznam-krivd/ A ešte k tomu, som chcel napísať, skús si kúpiť žihlavový čaj alebo čaj na čistenie krvi, pomáha vyčistiť krv od zbytočných cukrov a iných nepotrebných látok, ktoré sa tam dostali. A hlavne sa vyhýbaj ťažkým mastným jedlám, skús si prejsť tvoj dnešný jedálniček a pozri sa, čo si ťažké jedla, a ak zješ napríklad obed, a je to niečo také mastnejšie alebo tak, skús si uvariť čistiaci čaj, aj to pomáha. Píšem všetko z vlasntej skúsenosti, preto toľko tipov, a rozhodne mnoho tz toho funguje, takže skús si dať aj oddych od veľkého množstva jedla a deň jedz ľahšie. A čo sa týka tých kameňov, tak odporúčam oránžový karneol na oblasť 2. čakry, to je pod pupkom a žltý citrín na oblasť pupku. Chcem len povedať, že niekedy môže zaškodiť jedlo, tak preto, ale čo sa týka párových orgánov, tak tie bývajú zväčša dlhšie časovo, ako to čo opisuješ.

17 03 2008
Dalibor

A celkovo chcem napísať ku chorobám, ich jediná príčina je emocionálneho pôvodu, preto odporúčam sa zbaviť stresu a iných citových záťaží týkajúcich sa organizmu, šťastný a spokojný človek je vyrovnaný človek, to znamená zdravý. Vedeli ste, že človek sa rodí už s vopred danými chorobami ? Napríklad si vezmite osýpky. Preto je zbytočné liečiť telo liekmi, lebo zbavia človeka danej choroby na chvíľu, ale pritom sa choroba presunie iba na iné miesto, kde môže hocikedy začať znova.
Rád pomôžem aj ostatným, stačí len napísať, zabažil som sa do čínskej medicíny, takže rád odpoviem, ak budem vedieť :)

21 03 2008
Katka

Dobrý deň, chcem vás poprosiť, či neviete o čo ide, keď je diagnoza trombocytoza a leukocytoza, arteriálna hypertenzia II. WHO. Poslali nas na hematológiu a na vyšetrenie kostnej drene. Myslíte, že to je vážne?

21 03 2008
Dalibor

Katka
Bohužiaľ ja v tom iba začiatočník, preto mi je ťažké diagnostikovať tento problém a nerád by som niečo povedal, čo by to mohlo zhoršiť a čo tak môžem odporučiť skúste nejakú čínsku medicínu, knihu, kde sa viac venuje týmto chorobám, pretože ja čo som si čítal iba tieto veci, tak viem iba tie najzákladnejšie. Skúste hľadať problém v emociách, pretože tie takmer vždy zapríčinia chorobu. Tu odporúčam zoznam krívd, je lepšie ak sa dotyčný/á zbaví starých emócií, mne to napríklad pomohlo tiež, prekonať rôzne choroby, ktorými som trpel. http://mracnahora.wordpress.com/2007/12/24/cvicenie-zoznam-krivd/

26 03 2008
helar

Katka,

pozerala som sa na wikipédii. Trombocytóza je zvýžený počet krvných doštičiek, ktorý môže byť bez príznakov, ale niekedy môže viesť k trombóze. Niekedy je vraj sprievodným javom nevyhojených zápalov v organizme (napr. po zraneniach, operáciách a pod.), v zlom prípade poukazuje na problémy s kostnou dreňou a v katastrofickom prípade môže viesť k akútnej leukémii. Preto je dobré čo najrýchlejšie sa nechať vyšetriť a dodržiavať príkazy lekára. “Leukocytóza” ide tiež týmto smerom.

Arteriálna hypertenzia mi ukazuje zvýšený tlak v artériách (cievach), ktorý môže byť zapríčinený zanesením ciev tými spomínanými doštičkami.

Aby ste sa poistili pred vážnejšími problémami, odporúčam vám zohnať si heliotrop (zelený jaspis s červenými škvrnkami), fialový fluorit, lapis lazuli alebo ónyx. Urobte si z nich elixír a pite ráno nalačno. Možno vás to nevylieči, ale rozhodne to pomôže zastaviť problémy a podporí to každú lekársku liečbu. Ten heliotrop skutočne vrelo odporúčam.

29 04 2008
Lucia

Necitala som vsetky prispevky, ale vidim ze si tu radite ako riesit zdravotne problemy, ak je tu niekto komu liecba nezabera,alebo ma chronicke opakovane problemy-bolesti.. tak mi poslite e-mail rada pomozem liecim energiou reiki da sa povedat,ze skoro vsetky diagnozi.. Lieceniesk@azet.sk

6 05 2008
maria

Dobry den,moja znama sa pokusa s manzelom uz dlhsiu dobu otehotniet,nedari sa.mohla by som jej snad pomoct nejakym kuzlom?Doporucili by ste mi akym sposobom by to bolo najvhodnejsie?Za odpoved vopred dakujem .

29 05 2008
skini

POTREBOVALA BY SOM RADU. MATE SKUSENOSTI S POUžíVANíM LIEčIVýCH SVIEčOK TADE? CHCELA BY SOM POUžIT TIE NA VKLADANIE DO UšI. DAKUJEM čAKAM

29 05 2008
p*veras

skini ano mam s nimi skusenost a velmi dobru. TADE su dost drahe, dostanete kupit v lekarni usne sviecky- je to to iste, len z usnej sviecky vyberte-odstrante ten umely koniec. Ja som si precistovala s nimi lymfaticky system a to tymto sposobom: (ale davaju sa na urcite body na tele- akupresurne, podla potreby pouzitia-zdravotneho problemu)
kusok obvazu na obvaz polozit sviecku vlozit do pupka- obvaz musi byt na jej spodku- je to akoby filter, sviecku zapalit, drzat rovno – kominovy efekt vytiahne necistoty, pred pouzitim sviecky je potrebne vypit 2dcl cistej! vody a po pouzite-dohoreni, tiez vypit dalsie 2dcl vody. Robit raz za den, denne.

29 05 2008
skini

dakujem pekne. ale chcem sa spýtat či by mohli pomoct pri oslabenom sluchu. viem že rozpuštaju aj ušný maz / aj z toho može človek zle počut/. ja by som sviečku chcela skusit ocovi lenže neviem či tam nie su nejaké kontraindikácie- kedže je on po opakovaných cievnych príhodách. ale to velké zhoršenie sluchu na 1 ucho ma len od nedávna. s nim je velký problém ist k lekárovi, tak som rozmýšlala že by som to skusila s touto sviečkou. diki

30 05 2008
p*veras

skini pri tomto probleme si myslim, ze tym nic nevyriesite, pretoze problem sa nenachadza v uchu ale v modzgu a netrufla by som si vam toto odporucit. Ale poviem vam jedno…zazila som to co vy, ibaze moj otec nemal take stastie a pokial by sa z toho vylizal iba so zhorenim sluchu na jedno ucho som nesmierne vdacna. Moj nazor- sviecka vam v tomto pripade nepomoze, ale nie som MUDr. a rozhodne vam odporucam zajst za lekarom- mozte aj bez otca a informovat sa co by sa dalo v tomto pripade podniknut pre zlepsenie ale hlavne budte nesmierne vdacna za to ze zije, ale to urcite ste. Zial nie kazdy ma take stastie.

30 05 2008
skini

dakujem. to s mojim otcom nie je celkom tak. ja som to nechcela rozpisovat dopodrobna. on je už 17 rokov ochrnutý na jednu stranu , o paličke preide, mama ho opatruje. Ja som zdravotník , viem že je tam velké postihnutie mozgu, len ten sluch sa mu zhoršil velmi asi pred 2 mes. ja som mu ho aj vyplachovala ako to robia na ORL amb. skušame mu vysvetlit že aj nedoslýchavost može z arteriosklerozy len on le už taký aký je a ťažko si dá niečo vysvetlit. preto som myslela ešte na tuto možnosť liečby sviečkou. Ináč dakujem pekne a je mi luto že aj vy ste mali s ockom podobné problémy. Clovek cloveku najlepšie porozumie vtedy ked sa mu prihodí niečo podobné.

9 06 2008
Kozliatko

Ahojte!
Fu no ako zacat..no asi nic dlhe tu vypisovat nebudem,prejdem rovno k veci:) som po redukcnej diete,lenze sa u mna objavili poruchy prijmu potravy ,vycitky a kto to pozna vie o com vravim.Teraz mam problem zacat zase normalne jest,neustale myslim na jedlo.Metabolizmus mam spomaleny.Mozem si ho urychlit napr Mantrou? aby som nepribrala (jojo efekt)…alebo Novenou??

10 06 2008
p*veras

Kozliatko musite si zrychlit metabolizmus a dat do poriadku travenie- odporucam vam kazde 2az 3 hodiny jest- min. 6krat za den! Jablko, ovocie, jogurt(najma activiu). PPP- nemusite sa bat ze tymto stylom priberiete, skor naopak a hlavne nie je to dieta ale zivotny styl po ktorom nenasleduje jojo-efekt. S PPP sama nevybojujete, bude potrebny psycholog, ale mozete si opakovat denne pozitivne tvrdenie-afirmaciu pozerat sa pri tom sama sebe do oci – do zrkadla aspon 100krat denne si to povedat, poctivo kazdy den.
MAM SA RADA, SOM SO SEBOU SPOKOJNA!

25 06 2008
Melinda

Zdravííčko:)zase otravujem:))pardóonn….ale mám také kožné problemy..na chrbte aj dekolte mam vyrazky…nie je to nejake velmi hrozne ale brani mi to nosit tricka…skusala som zmenu stravy, specialne kremy od kozmeticky, ale nezabera to…citala som ze to moze vznikat z psychickych problemov, ze sa clovek nema rad…alebo take daco..co by ste odporucali?:Ddíky za odp.

25 06 2008
Dalibor

Melinda
Ja by som vám odporúčal nejsť s tým k lekárovi. Takmer všetky choroby sú emocionálneho pôvodu, no skúste si uvedomiť vaše trápenia, čo vým kto spôsobil a skúste im odpustiť. Väčšinou ochorenia vznikajú v emocionálnom tele, tak to preto toto radím.

25 06 2008
Melinda

dakujem Dalibor..pokusim sa ale budem to tazke:)):((

25 06 2008
Dalibor

Melinda
Ešte som si to prečítal raz a čítal som pozornejšie, skúste na tieto problémy jesť uhorky, čítal som, že tie pomáhajú, potom ďalej vylúčte zo stravy všetko mastné a vyprážané. Odporúčal by som jesť viac vecí, ako napríklad nejakú hnedú ryžu. A treba pochopiť, že to môže byť nejaká osudová rana, prečo sa to stalo, skúste nájsť príčinu. Potom ďalej by som odporúčal piť čaje na čistenie krvi, a hlavne vylúčte všetok biely cukor. Kupujte si veci s iným cukrom, ako je trstinový, hnedý a iný. Biely cukor pochádza z hnedého, je totiž upravovaný a lúpaný. Zistil som to, skúste jesť menej mliečnych výrobkov. Totiž spôsobujú kyslosť žalúdočných štiav. Tak ich skúste obmedziť a rozhodne obmedzte aj príjem celkovo cukru, ale nech sa k vám nedostane ani biely, na to si dávajte obrovský problém. Za kožnou neodporúčam chodiť, je to zbytočné, ako počúvam ich praktiky s mastičkami. Pite čistú vodu, na režim si zvyknete a rozhodne, čo som vám popísal funguje, verte si a zvládnete to skvelo. Prajem veľa šťastia

3 07 2008
Kristína

Dobrý deň,
už dlhšiu dobu ma trápia vyrážky na tvári… pred takým rokom a pol som sa rozhodla niečo s tým urobiť.. tak som navštívila kožnú lekárku.. zo začiatku mi dala 4 rôzne mastičky.. po trištvrte roka liečby sa mi tvár krásne vyčistila, ale lekárka mi predpísala nejakú “novinku” jednu mastičku ktorá mi vyrážky vrátila späť. Pleť som mala opať mastnú.. nemalo to žiaden efekt… ked už nič nepomáhalo, rozhodla som sa pre tabletky.. beriem ich už pol roka, ale pri ich braní je nutné každé 3 mesiace odobrať krv… je to pre mna veľmi nepríjemné a mám stále pred odberom veľké stresy a nechcem sa tomu už viac podrobovať… začala som zhodnocovať či mi táto liečba stojí za to, že je tam určite riziko poškodenia napr. pečene… posledné dni rozmýšľam o tom že prestanem brať tieto tabletky ale bojím sa že sa mi tie vyrážky vrátia a že som ich zbytočne brala až pol roka… moja tvár je v stave už uzdravovania, nemám na nej už vyrážky len mi zostali po nich červené miesta… chcela by som poradiť ako sa mám zachovať, či prestať alebo nie… s liečbou by som aj chcela prestať, ale neviem ako by som sa mala napr. stravovať alebo starať o pleť aby sa mi to všetko nevrátilo naspäť… proste ako sa sama doliečiť, nejaké bylinky alebo kamene… dakujem za každú radu…

3 07 2008
nezabudka

asi beriete teraz roacuttan, ze? mne ho kozna tiez navrhla, ale odmietla som, ked mi povedala vsetky jeho negativne ucinky. zmenila som koznu, dala mi miernejsie lieky, doxybene, ktore som brala asi 2-3 mesiace, nemali na mna ziadne negativne ucinky. vyrazky mi zmizli a odvtedy sa uz neobjavili, sem tam sa 1-2 objavia, ale uz nie su take hrozne ako predtym. uz viac ako rok nemam vaznejsie problemy s pletou, pravidelne si davam na tvar skinoren. sice mi ostali fliaciky, ale pomaly blednu a zvykla som si na to. myslim, ze mi pomohol aj pravidelny pitny rezim, predtym som pila dost malo. stale mam pri sebe flasu s vodou a snazim sa pravidelne pit. hlavne som zmenila svoj postoj k sebe, teraz sa uz tolko nesledujem v zrkadle, ked rano vstanem usmejem sa na seba, zacala som si vazit samu seba.. predtym som mala v sebe taky blok, ze ludia si vsimaju len moje vyrazky a budu sa mi smiat. uvedomila som si, ze ludia si hlavne co z vas vyzaruje a ako sa k nim spravate. zmente postoj k sebe a urcite sa zmeni aj vasa tvar :) drzim palce

3 07 2008
p*veras

Kristinka- akne alebo vyrazky kdekolvek, su signalom tela, ze mate prilis vela jedov a toxinov, preto treba telo dokonale detoxikovat, poradim vam par trikov ktore mam na sebe uspesne odskusane.
No nebude to zadarmo, to vas sklamem, prva a najdolezitejsia vec je zmenit stravu!!!! Mastne,vyprazane jedla uplne vylucit, takisto alkohol, cigarety, kavu, cokoladu a pozor na korenie-koreniste jedla tiez prispievaju k akne.
Kupit si zihlavovy caj, pit ho bez cukru, nie vsak dlhsie ako dva tyzdne potom treba urobit prestavku- vyborne je zacat s tym ked je ubudajuci mesiac-dnes zacina pribudajuci, az o dva tyzdne.Dalej si na lacno kazde rano opakom kovovej lyzicky zoskrabavajte biely povlak z jazyka- tento trik je z jogy na detox organizmu. Velmi vela pit, min 3l vody denne- uprednostnujte cistu vodu, mineralky, bylinne caje bez cukru. Hlavne velmi vela zeleniny, ovocia, celozrnne pecivo a pukance! (vazne- vyborny trik-no bez oleja a co najmenej slane-take co vo vrecku vypukate v mikrovlnke- cistia hrube crevo rovnako dobre ako ovsene vlocky- cize prispievaju k detoxu tela) Je to dost individualne, mne sa napr. vyrazky robili z cokolady a kyslych uhoriek, tie som absolutne nemohla, teraz papam ale tiez sa trosku vyhadzem, no uz nie tak drasticky. Skuste sa pozorovat sama, co vam najviac sposobuje akne a to potom vylucit uplne, alebo minimalizovat.
Netreba ziadne lieky, ziadne drahe maste- telo musite zbavit toxinov a hlavne 100% uspechu pri kazduckej chorobe je strava vazeny!!!! Vylucit maso, sladkosti….
A este si kupte obycajny zinok v lekarni-doplnok stravy, na akne je zinok vyborny zvnutra aj z vonka.Ak budete pouzivat pletovu vodu alebo kremy tak s obsahom zinku- jedna vyborna znacka je na Garn….. taka modra :-) neviem ci mozem napisat znacku-je s obsahom zinku, po 3dnoch pouzivania mi akne vyrazne ustupilo-ale treba to vse spojit- starostlivost zvonku aj zvnutra.

3 07 2008
Dalibor

nezabudka a Kristína
Prečítajte si to, čo som napísal Melinde, myslím si, že to rozhodne pomôže, všetko je to vnútorný problém. Ja vám radím, dajte si pauzu od tých mazadiel a vyskúšajte zmeniť stravu a vyčistiť si aj emocionálne blokády, ako to písala nezábudka a o toto ide. Choroby sa nemajú brať na škodu, ale máme si zo všetkého niečo zobrať dobré.

11 08 2008
jarkam

Ahojte, potrebovla by som poradit a pomoct.V januari sa mi narodilo tretie dieta a odvtedy akobysa nan nasu rodinu valila smola v oblasti zdravia.Dovtedy moje detiani my nebyvali chore a teraz sme v jednom kolotoci. Ja som bola od zaciatku roka uz styri razy v nemocnici, dcerka mala tri razy otitídu, muz bol na operacii a dve starsie deti su v kuse chore. Najdlhsie obdobie co sme vydržali bez antibiotík su dva týždne. Neviem ani ako to nazvať- pobosorovanie, prekliatie, zla energia…tak ani neviem na koho sa obratit.Nie som veriacia a nikdy by som neverila na čary, ale už sa nevládzem dívať na našu rodinu ako chodíme po dome ako živé mrtvoly.Mám čakať kedy to prejde samé od seba alebo ako nám mám pomôcť?

12 08 2008
Dalibor

jarkam
skúste si zapáliť v dome vonné tyčinky a ozaj nimi prevoňať celý byt, choďte s nimi aj po byte, chvíľu ich nechajte v každej miestnosti a malo by to pomôcť.

13 08 2008
jarkam

dakujem, skusim to- je ale na to urcena nejaka vona ci je to je jedno?

12 09 2008
Andrea

Ahojte, vedel by niekto poradiť kúzlo alebo dačo na zdravie pre môjho brata? Má problémy psychického rázu, rôzne vidiny, lekársku pomoc odmieta a ja neviem ako mu pomôcť. Viem že sa trápi a taktiež celá rodina.

17 10 2008
skini

Vie mi niekto poradiť niečo na presilené hlasivky? Moja dcera spieva a už asi 3 týždne sa lieči u krčného lekára. Ale nejaké zlepšenie nebadáme. Dodržuje pokyny lekára, berie lieky. absolvovala galvanizácie hlasiviek. Budem vdačná za akukolvek radu.

24 10 2008
Michal

Ahojte,
Snad mi niekto budete vediet pomoct. V poslednej dobe to ide s mojim zdravotnym stavom od urcitej doby rapidne smerom dolu. Mam silny pocit a podozrenie, ze mi niekto pobosoroval. Mal som ladvinovu koliku, doktor mi nic nezistil este som ani nevisiel z nemocnice a mam problemy s krizami, doktor tiez nic nezistil. Krize este neustaly a uz su tu zavrate z krcnej chrbtice. Naviac ma strasne boli v brusnej dutine. To sa mi pre istotu prenasa. Raz pravom boku raz v lavom, potom zase v strede brucha. Idem na sono brucha ale verim, ze najdu akurat tak nic. Tiez citim obcasne ako keby pichanie na srdci a nehovoriac o obcasnych tlakoch v hlave. Este k tomu ma bolia aj zuby a s tymi som nikdy problemy nemal. Co myslite. Je tento stav normalny, alebo ja som suci k psychologovi? Prave preto som si zacal studovat tieto stranky. Viete mi niekto pomoct? Cital som navody ale som iba zaciatocnik.

26 10 2008
helar

Michal,

dnes som dávala do Bosoráckeho receptára rituál na zrušenie podobných stavov. A z mojej skúsenosti: keď vás všeličo bolí a prístroje nevedia nájsť poruchy, môže ísť o neurózu. Ja s ňou zápasím už 30 rokov a neviem, či niekto prišiel na to, ako ju zrušiť – viem len, že meditácia a relaxácia výrazne zmierňuje, ale neodstraňuje jej príznaky. Z vitamínov a živín je dobré všetko, čo podporuje nervový systém.

Lenže z toho, čo ste písali, je možné ešte jedno riešenie – že máte zahnisanú čeľusť. Takýto stav sa prejavuje bolesťami hlavy, občasným pichaním pri srdci, nevoľnosťami. Ak môžete, nechajte si zrentgentovať hlavu, aby ste sa ubezpečili, že to nie je zo zubov – vtedy totiž nepomáha ani tá meditácia… :-)

26 10 2008
helar

Skini,

keď lieky nezaberajú, ako by mali, môže byť problém v čakre – a to v hrdelnej. Tá spracováva potláčané a neprežité emócie – z tohto i minulých životov.

Možno by bolo dobré dcére kúpiť balíček tarotov alebo iných kariet vhodných na sebaskúmanie, prípadne sa s ňou začať rozprávať, či nemá nejaké vnútorné ťažkosti (napríklad s pocitom sebalásky, sebahodnoty, naplnenia).

27 10 2008
yamabushitengu

SKINI, HELAR….ahoj dievcata :) Dllllho som nepisal, globalna ekonomicka chmara ma nutila trosku viac pracovne zapriet, ale uz to horsie byt nemoze, tak som zase na bojovom chodniku :) K hlasivkam….Helar pise dobre….dcerku ten spev naozaj bavi? Vtedy by som tiez videl dovod, ze sa hlasivky same vypnu. V kazdom pripade je tu jasna suvislost medzi krkom a potlacenym vyjadrovanim. Raz som sa o tom rozpraval s jednym starsim panom liecitelom v skupine “mojich” ludi a padlo tam info, ze za byvaleho rezimu bolo niekolkonasobne viac anginy a krcnych ochoreni ako teraz!!!! Kvoli tomu, ze ludia sa nemohli slobodne vyjadrovat.
HELAR….dakujem za nove mp3 co si pridala!!!!!!!!!!!!! Hudbu som nikdy nepouzival, ale co toto robi… Zatial nejdem do plneho ponoru – setrim si to na Vianoce. Ja neviem, preco Vianociam radsej nehovorime ako nasi predkovia Kračún…také pekné slovo. No, nic…zase mimo temy :)

30 10 2008
skini

Dakujem, spieva rada, aj si povie svoje, no…….uvidíme. Citové problémy z nešťastnej lásky bývaju, rozprávame sa o tom. Heli, neviem či by mala záujem o tarot, ako by mala snimi začať pracovať? :)

12 12 2008
Lilu

HELAR PROSíM JA MAM TAKU OTAZKU čI NEEXISTUJE JEDNO KUZLO
JA SOM SA TOTO Už PITAL LEN SOM TO ASI NEDALA DO SPRAVNEJ čASTI JA BY SOM SA STRASNE CHCELA DOZVEIEť čI EXISTUJE NEJAKE KUZLO NA RYCHLEJší RAST VLASOU

28 12 2008
Tamarinka

Dobrý neskorý večer. Veľmi súrne prosím o radu. Nedávno som spoznala skvelého človeka, ktorý v súčasnosti stojí na prahu života a smrti, má ťažkú astmu a zároveň embóliu pľúc a ja dúfam, že práve tu, nájdem niečo, čo by mu mohlo pomôcť. Viem, že potrebuje aj niečo iné, ako lieky. Nájde sa nejaký kameň, alebo niečo iné, čo by mohlo dopomôcť k jeho uzdraveniu? Ešte chcem dodať, že ten človek neleží v nemocnici, embóliu pľúc prežil na prekvapenie lekárov asi pred pol rokom, ale lekári mu predpovedajú na 70% vznik leukémie. Veľmi mu chcem pomôcť. Poraďte mi prosím. Neverím, že umrie. Ďakujem

1 01 2009
Domka

Dobry vecer, chcem vas poprosit o radu. Uz skoro rok nemam menstruaciu, pred pol rokom som sa vratila z USA, kde som rok studovala. Uz tam to so mnou seklo a odvtedy som ju nedostala, bola som aj u lekarky ale ta mi predpisala nejake hormonalne injekcie a ja si ich nechcem dat pichnut, nemyslim si ze by to bolo prospesne. Hladam nejake jemnejsie sposoby ako by sa to dalo vyriesit. Prosim o radu. Dakujem krasne

4 01 2009
helar

Tamarinka,

zelené kamene alebo sugilit, čaroit, ametyst a heliotrop. Aj ako elixír, aj na nosenie. (Pozor na malachit – elixír robiť nepriamou metódou!)

Domka,

skúste kamene karneol a adulár, z oboch sa dajú robiť aj elixíry. Skúste jógové cviky na sakrálnu čakru. Ak môžete, urobte si osobný totem a sondujte, kde je problém (metóda je popísaná v minigrimi).

4 03 2009
Margitka

Ahojte…mám jeden problém….mám velké prsia….prosím vás neviete nejaký cvik ktorý by ich zmenšil?….prosím o radu…vopred dakujem:)

4 03 2009
kamienka

zalezi od toho ci si silnejsej postavy, alebo chuda. ak si silnejsej postavy, tak schudnut a nasledne zacat cvicit, ale ak si chuda, tak s tym moc neurobis. a na zakrok by som ta neposielala, na zmensenie, to je hrozne. moc ti to vadi?
asi ta boli chrbat, vsak? ak ti vadi iba ten efekt velkych prs, co takto sa naucit s nim zit?

4 03 2009
Margitka

no som trošku silnejšej postavy…..sksim vaše rady..:)dakujeem:)

8 03 2009
margaret

Dobry den, mate nejaku radu na akne? teda nie priamo akne,ale vyrazky… nieco co by pomohlo aby sa mi nevytvarali.. Dakujem

20 03 2009
dalayla

Pozdravujem Vas :O) a aj ja sa pripajam s gratulaciou Vam,ktori ste zalozili a starate sa o tuto stranku.Je na nej velmi vela veci,ktore by som najradsej vsetky naraz precitala lebo ma velmi prevelmi zaujimaju :O)teraz ale hlavne hladam nieco na , jedoducho viem,ze ja si musim pricarovat babatko a ziadni doktori nam nepomozu :O) mam naramok z mesacnych kamienkov a teraz by som sa rada nieco dozvedela o nejakej motlitbicke ci magickej formulke pre nas dvoch aby nas bolo viac za kazdu odpoved dakujem!!!

20 03 2009
Domenica

Margaret- na akné a vyrážky je najlepšia čistý harmančekový odvar, len poumývať, nesušiť a neutierať- rýchlo sa zahoja.
Ako prevenciu vrelo doporučujem jarnú očistnú kúru-1dl šťavy z červenej repy, žihľavy a karotky-1:1:1 -piť len čerstvú! ráno na lačno a večer pred spaním, minimálne 2 hodiny po jedle.
Kúru je treba robiť 21 dní, najlepšie začať druhý deň po splne.
Zdravím. Domenica

21 03 2009
margaret

Dakujem Domenica,len by ma zaujimalo ako ziskam v marci cerstvu zihlavu :) ) ..neda sa to nahradit niecim inym ? resp. pijem zihlavovy caj,ten by mohol postacit ? a dakujem pekne za radu,aj za ten harmancek.

Dalayla, akurat vcera som citala toto: http://www.diva.sk/laska-a-vztahy/vztahy/upevnite-si-vztah-po-cinsky/
pisu tam,ze ruzenin v okne pomoze tym co sa snazia o babatko :o ) vela stastia :o ) a inak pozri si film The Secret,mozno ti pomoze. Treba verit a tesit sa z toho ze budes mat babatko :)

21 03 2009
dalayla

DAKUJEM MARGARETKA :) no mne napriklad zihlava az tak dobre neurobila, teda nemala som pocit ze by mi to pomohlo na plet,pretoze zihlava precisti krv,ale to neznamena ze to precistenie krvi ti urobi na tvari zazrak,tym nechcem povedat ze ocistna kura so zihlavou je neucinna…..skor ked som zacala dietovat,teda bez sladkosti a peciva …drina ale bolo vidiet ze to zabera …Ale mozno tebe prave zaberie,drzim palce :) uz je tu coskoro april a ver mi ,ze zihlava patri medzi tie rastlinky ktore vykuknu uz coskoro ak uz nahodou aj niekde na juhu na slnecnej strane nie su.Ja si robim 2 tyzdnove kury na jar a na jesen.Dakujem za ten link,velmi dobre citanie :O)

21 03 2009
margaret

Dakujem :o ) vies co,ja mam tiez pocit,ze moje problemy s pletou suvisia so stravou.Tak sa snazim nejest sladke a pikantne a “hluposti”,vela pit a precistujem..hlivou a cajmi a zihlavovym cajikom a tak.Badam zlepsenie,ale chcem to “dorazit” natolko,aby som mala plet uplne cistu,a hlavne,po ceeely cas.Aby sa mi uz vobec nerobili vyrazky.A dietujes doteraz,ci si po ich zmiznuti zacala jest “normalne” ? A po akom dlho case si videla vysledky? A co vsetko si nejedla ? :)

22 03 2009
dalayla

po dvoch tyzdoch ale naozaj “tvrdej diety” :) nejedla som pecivo …len polystyren :) nic ale naozaj nic sladke …a vela som pila….a po dvoch tyzdnoch som videla naozaj pokrok a od vtedy jem zase tak ako dovtedy :) ale snazim sa trosku obmedzit sladke a pecivo len malokedy …ale pit pijem velaaaaa
a samozrejme to je vidiet aj na mojej pokozke ,a am tiez odskusane :) ze ked spim viac ako 7 hodin,co bohuzial je vynimocne tak moja plet je krajsia …

22 03 2009
margaret

dakujem Dalayla :) ja to idem skusat dalej..nejest sladke a tak :) a ja by som chcela aj bielu muku vynechat,a nejak je to tazke lebo este byvam s maminou a to je asi zvyk,kupovat biele pecivo najcastejsie :) ale niekedy mame ine. no popravde aj poslednu dobu dost jem “musli” (take ovsene vlocky so susenym ovocim),takze pecivo len sem-tam.. Minule som niekde citala,s tou bielou mukou,ze ked si predstavis ze das do muky vodu – aku “džabanicu” to spravi,lepkavu..a potom si predstav ze to mas v tele..ked zjes biele pecivo.. a odvtedy ma biela muka odradila trosku :D
Inak ti drzim palce s babatko,a ked budes mat moznost, pozri si film The Secret :) ja som sice tieto veci vedela uz davno, ale ten film mi pomohol mnohe ine pochopit.. Tak mozno pomoze aj tebe :)

22 03 2009
dalayla

DAKUJEM :)

22 03 2009
slniecko

dalayla neviem ci je este aktualna tvoja otazka ohladne dietata. Ja som veracia, ale myslim, ze urcite pomoze aj tebe ak by si veriaca nebola.
Skus poziadat o pomoc archaniela Gabriela. Skus mu vecer a rano venovat apon jednu “tvoju” malu modlidbu… urcite pomoze…. :-)
A nemusis carovat…. :-)

Prajem krasny slnieckovy den

PS: nemusi to byt ocenas a ani nic podobne… skus iba poziadat a male krasne dieta… :-)

22 03 2009
dalayla

:O) dakujem slniecko!!!som veriaca,a uz roky zaspavam s tym,ze odriekam svoju vlastnu modlidbicku “tomuhore”:O) a viem ze ma pocuje ,lebo raz uz urobil koli mne zazrak :)

23 03 2009
kamienka

Dievcata, ked chcete zlepsit plet, mam fakt ucinny recept. nakupte si kusky ametystu, malinke tromlovane kamienky, ktore doma ocistite pod tecucou chladnou vodou a potom v noci ich nabite na parapete na mesacnom svite a na dalsi den sup s nim do kremu. skutocne to pomaha.
a dalayla na plodnost su tieto kamienky – chryzopras, malachit, ruženín, adulár, zelený achát.

23 03 2009
margaret

kamienka,dakujeme :) a mozem takto pouzit aj cely ametyst ? pripadne si z neho spravit nejaku vodu,a tou sa potierat ?

23 03 2009
dalayla

dakujem kamienka :)

24 03 2009
kamienka

Nemate dievcata zaco. Rada poradim ak mozem a viem. Margaret ako si to myslela ze cely kamienok? ved ano, cely malinky kamienok, a ak mas velky kelimok kremu tak aj velky sutrisko tam supni :-) , len by mal byt tromlovany, cize ohladeny kusok. a jasne ze si mozes spravit vodu a nou sa potierat. to sice nerobim, ale mozeme vyskusat. vela stastia, nech sme stale krasne!! :-)

25 03 2009
margaret

:) )) ano mam taky šutrík asi 1×1,5cm :) ) no krem akurat ma pumpicku hore,takze to tam nemam ako supnut :) .ale skusim si spravit z toho vodu :) staci ked ho necham luhovat vo vode a tou sa potom budem potierat ? ja to skusim a potom napisem :)

7 04 2009
sadman

Zdravim,

bola namna dana silna kliadba alebo ma uriekli (vlastne aj moju rodinu), mam vazne zdravotne problemy…. poprosil by som niekho kto sa zaobera takymi vecami aby som sa mohol popytat na par veci, prip. hlavne co mam robit ????

Dakujem

7 04 2009
sadman

zabudol som na moj mail : sadman12311@centrum.sk

9 04 2009
Sandra

ahojte,

potrebovala by som poradiť v jednej záležitosti. V poslednom čase mám značný problém s mastnými vlasami. Začali mi mastnieť strašne rýchlo. Musím si ich umývať každý deň, aby vyzerali ako tak k svetu. Ale napríklad, ked si ich umyjem ráno, tak už večer ten istý deň začínajú byť mastné. Začalo to asi pred 4 mesiacmi. Mala som ťažšie obdobie, ked som bola stále chorá a ešte stále som dosť vyčerpaná, tak neviem, či to s tým môže súvisieť. Vždy som mala jemné a slabé vlasy, ale takto nezdravo už dávno nevyzerali a nikdy mi tak rýchlo nemastneli. Prosím, ak máte nejaký odskúšaný recept, tak poraďte. Rozmýšľala som, či by nepomohli nejaké vitamíny ako napr. Pantenol alebo niečo podobné. Ale najprv, kým za to vyvalím peniaze, by som si chcela overiť, či to pomáha. Alebo ak máte nejakú inú radu, sem s ňou.

Ďakujem veľmi pekne za pomoc :)

11 04 2009
p*veras

Problém ja osobne vidím vždy v strave Sandra. Vlasy mastnejú obvykle ak ješ veľa mastných, vyprážaných jedál, čokoládu a piješ kávu. Treba jesť viac zeleniny, ovocia, piť bylinkové čaje napr. žihľavový. Z doplnkov čo sa týka vlasov by som ti odporučila Zinok a kúp si Omega 3- kyseliny ako doplnok výživy- veľmi dobre to pôsobí na vlasy- menej mastné, bohaté. Čo sa týka prírodného doplnenia týchto vitamínov, tak odporúčam orechy a ryby.

12 04 2009
Sandra

jéééj ahoj p*veras,

veľmi dávno som ťa na týchto stránkach nevidela – najmä v anjelskej poradni si veľmi chýbala. takže už si späť? dúfam, že áno :) a dúfam, že si v poriadku a že sa máš dobre :)

ďakujem za rady. vyprážané ani tak nejem, ale za to čokoládu a kávu áno. ale aj tak si myslím, že to skôr súvisí s tou mojou prekonanou chorobou, lebo vtedy som sa aj dosť potila na hlave a vtedy mi začali dosť mastnieť vlasy. vyskúšam, čo si poradila a uvidím, ako to bude účinkovať.

17 04 2009
margaret

Stále mam na stole tú ametystovú vodu a akosi mi veľmi zachutila, tak si z nej denne odpijem :) . Inak pleť mám posledné 2 týždne krásnu, neviem či dôsledkom detoxikácie pomocou výživov.doplnkov, kozmetiky, alebo tej vody, každopádne som šťastná že mám po 9 rokoch konečne čistú pleť.

Zaujímala by ma jedna vec čo ma teraz napadla.. Niekedy mám taký “tušák”, ako to s niektorými ľuďmi dopadne (som dosť senzibilná a mám dobú intuíciu). Napr cítila som že niektorým kamoškám sa nepodarí spraviť skúšky :( . A oni fakt nespravili. Predchvíľou som čítala nejaký článok o pobosorovaní, a napadlo ma, čo keď som im to privolala ? Nejak podvedome, že som ich akosi pobosorovala a ani nevedela o tom ? ..Vlastne mám pocit, že som jednoducho mala tú intuíciu, že som vedela ako to dopadne, ale predsa len, čo keď.. ??? Ako to s tým pobosorovaním vlastne je? Musí to človek niekomu vyložene želať ?? (Nikomu nič zlé ale neželám, lebo viem že aj tak by sa to obrátilo proti mne..)

23 04 2009
p*veras

Ďakujem Sandra, tak mám sa, najhoršia časť choroby je síce za mnou ale následky sú ešte horšie. Áno samozrejme môže to byť aj tým, že si užívala lieky a pokiaľ je to preto že si sa moc potila na hlave, na to je výborné používať žihľavový šampón ale striedaj ho s klasickým ktorý používaš. Myslím, že som to tu už spomínala, že šampónov by sme mali mať viac druhov, minimálne tri a rôzne druhy. A striedať ich používanie. Je to preto, pretože aj vlasy potrebujú rôznu výživu, tiež predsa nejeme stále to isté jedlo :-) Ja mám tiež tri a viac. žihľavový aby sa mi vlasy príliš nemastili a mimochodom veľmi dobre a rýchlo od neho rastú vlasy, potom mám proti lupinám- aj keď lupiny nemám :-) a tretí mám – neviem či môžem napísať značku ale napíšem – Garnier, pretože obsahuje zložky z ovocia. Od tejto firmy je aj druh na mastné vlasy a je veľmi dobrý, príjemne ochladí hlavu.

Margaret, Nemávaš ten tušák náhodou od vtedy ako používaš tú ametystovú vodu? Keďže ametyst otvára 7 čakru, čo je kanál k tým hore a intuíciu. Ak som to napísala zle tak ma Helar alebo niekto iný opravte. Intuíciu má každý z nás a má ju dobre vyvinutú- pud sebazáchovy sa to volá inak. No dá sa napr. kamenmi ešte viac vycibriť. Pokiaľ by ste im to vyslovene priali vysielate neg. energiu a oni tie skúšky neurobia. No pokiaľ na to aj intenzívne myslíte že to neurobia naplní sa to. Mimochodom neodporúčam to, pretože ak niekomu čosi zlé želáte, stane sa to vám, pretože tí hore nerozlišujú komu to želáte ale vychádza to z vás, čiže sa to k vám aj vráti. Skúste raz myslieť na to, že skúšky urobia a uvidíte :-)

23 04 2009
margaret

Dakujem za odpoved :) Ale aj tak mam pocit,ze som to zle vysvetlila. Ono,ja im to nezelam,ani sa na to nesustredim,ja im prajem aby spravili, ALE akosi intuitivne viem,citim,ze oni to nespravia (z akehosi dovodu,najskor asi preto,ze im je sudena ina cesta..). Len som mala zmatok v tom,ci ta moja intuicia nemoze potom zapricinit to,ze sa to fakt stane. Snad ma chapete :)
Inak ta ametystova voda- pijem ju kazdy den,velmi mi chuti :D ,ale nemam pocit ze by so mnou nieco robila.Nepozorovala som ziadne vyrazne zmeny na sebe. (Akurat to ze uz teraz mam lepsiu plet-co bol vlastne aj ucel,preco som ju zacala pit)

23 04 2009
p*veras

Margaret ja som ta pochopila ale to comu venujeme svoju pozornost sa stava skutocnostou a ty venujes svoju pozornost tomu, ze mas intuiciu ze tie skusky nespravia. Nehovorim ze im to zelas, ale myslis na to a to velakrat staci. Ked ta prepadne takato zla intuicia skus ju premenit vo svojej mysli na pozitivnu a mysliet na nu. Napr. ta napadne ze tie skusky neurobia tak si v mysli povedz- aaaaaaale co by neurobili, urobia ich a na to mysli. Oki? :-)

23 04 2009
margaret

Ale vravi sa,ze pozitivna energia je ovela,ovela silnejsie ako negativna.Takze aj ked oni veria,ze spravia,a ja im to prajem,aby spravili,tak oni spravia,a moja intuicia to potom neovplyvni,nie ? :) ale dobre,nabuduce skusim rozmyslat tak ako si napisala,dakujem za radu :o )

24 04 2009
p*veras

zlatko to sa iba hovori, negativna energia je zas ovela rychlejsia a priamejsia. Ale zaujimave je, ze cokolvek ti napisem, na vsetko mas nejake ALE alebo proti… pokial nepotrebujes pomoc alebo odpoved, tak si ju nepytaj.

24 04 2009
margaret

Prepac,nemyslela som to tak. Len som sa snazila otvorit diskusiu a povedat potom svoj nazor :) . A co znamena ze sa mi otvori ta 7. cakra? Ako to budem citit?

Inak neviete preco niektori ludia maju taku energiu,ze pri nich blika svetlo,pada internet,a tak?

14 05 2009
Sandra

P*veras,

ďakujem aj v tejto poradni za odpoveď :) a ešte raz prajem veľa zdravia, aby sa všetky choroby a ich následky čoskoro pominuli :)

inak ja idem teraz za jednou liečiteľkou, ktorá vraj lieči rukami (mala by mať v nich nejakú špeciálnu energiu), tak som zvedavá… ešte som nikdy takúto vec neskúšala a kebyže to nemám odporučené už od pár ľudí, ktorí u nej boli, tak tam asi ani nejdem, lebo človek nikdy nevie… ale tak idem to vyskúšať – dúfam, že to dobre dopadne :) ty si už niekedy takéto niečo absolvovala? aké máš s tým skúsenosti?

15 05 2009
p*veras

:-D Sandri teraz budem vyzerat asi ako najvacsi skeptik na svete ale napisem to. Hovorili sme v mojej poradni ze vsetko ma svoje rizika, navstivila som niekolkych liecitelov a preto ti to poviem. Kazdy liecitel lieci istou formou energie to plati aj pre vestice, vzdy sa musi na teba napojit a po tomto napojeni ostava diera v aure, cez ktoru opat vnikaju privtelene duse alebo rozne choroby. Neviem este som sa to nenaucila ako sa to robi ale dobre by bolo po navsteve takehoto liecitela zacelit auru, mozno by vedela Helar nejaku metodu alebo postup. Velmi tomu lieceniu rukami ja neverim, inak sa to vola aj reiky a najlepsie je ak sa tymto sposobom liecis sama, hned napisem ako- tri si dlane ruk o seba tak do kruhu aby vzniklo teplo potom si obe ruky priloz na bolave miesto a nechaj posobit tak zhruba 10 minut mozes opakovat pri tom ked ich nechas posobit pokojne dychaj nosom zavrete ocka….funguje to ja to obvykle pouzivam ked ma boli brucho :-) Ziadnu specialnu energiu v nich nema, ma ju kazdy z nas, kazdy z nas moze liecit sam seba, samozrejme mozes liecit aj inych ale ako samouk by som to neskusala potrebujes na to neviem kolky stupen reiky a pri tom samozrejme poznat ocistne ritualy. Napr. ked ta boli hlava tak su vlasovu cast hlavy masiruj prstami ruk, potom si vsak tieto ruky nechaj pod tecucou studenou vodou, to plati aj pri lieceni rukami ako som opisala vyssie, pretoze do ruk prenika neg. energia ktora sposobuje konkretnu bolest a pod tecusou studenou vodou sa od tejto neg. energie ocistis. Ja mam napr. velmi dobre skusenosti s akupresurou, akupunkturou, homeopatiou ( akurat idem k jednej pani homeopaticky ktora vraj ocistuje aj ak vas niekto preklial, idem na taku kolegialnu navstevu vyzistit ako to robi :-D proste odkukat nieco sa naucit) tiez mam dobre referencie na liecenie pod pyramidou – neskusala som, lebo vo svojom okoli nemam moznost ale rozhodne sa na to chcem dat, potrebnych je 10 lieceni a od znamich to malo velky uspech na rozne choroby- proste vyrovnava to v tele energiu, mate napr. vysoky tlak, znizi vam ho na normalnu hranicu, nizky zvysi na normalnu hranicu, mate obezitu schudnete na svoju NORMALNU hmotnost, ktora vsak moze byt vyssia ako si predstavujete, rozne nadory atd. skor by som vam odporucala takychto liecitelov ktori maju patricny certifikat na liecenie, dnes je velmi vela sarlatanov, ktori z vas vytiahnu len peniaze a este viac vam uskodia. Napr. som sa nedavno dozvedela o jednom panovi tusim sa vola Milan Pravda v Liptovskom Mikulasi, ktori disponuje istym pristrojom ktori vam v tele vyhlada ake mate choroby a nasledne ich lieci, tiez zaujimave a stoji za vyskusanie. No pokial mate dobre referencie na tuto pani liecitelku od znamich tak to skuste. Zas nemozno ich vsetkych hadzat do jedneho vreca, ale ja skor verim takym vedeckejsim lieceniam.

7 07 2009
Dada

Dobry den,
chcela by som sa opytat je dobre cvicit 5 tibetanov pri problemoch s krcnou chrbticou – vyrovnany obluk, zavraty, bolesti hlavy.
Dakujem za odpoved.

25 07 2009
Sandra

P*veras,

ďakujem za odpovede.

21 08 2009
Jana

ahojte,

neviete mi niekto prosím poradiť dobrého neurológa v Bratislave (najlepšie v Petržalke)… ďakujeeem

Napíšte komentár